Jenta24 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Uff nå sitter jeg her og er trist og lei meg Jeg var på date på lørdag og vi fikk kjempe god kontakt og alt var bare fryd og gammen hele den dagen:)Vi har hatt kontakt på sms nå i hele helga...og i går ringte jeg han gutten. Før jeg ringte han hadde jeg hatt en samtale med min 5 år yngre søster. Siden hun syns jeg var så lur og blyg i går. Mens vi satt og skravla fikk jeg sms fra han fyren og jeg ble litt rød, så begynte hun med kryssforhør, og jeg forsnakka meg med henne om noe jeg ikke skulle ha gjort. Senere ringte jeg han gutten og fortalte hvordan dagen min hadde vært osv. også fortalte dumme meg at jeg hadde fortalt søsteren at jeg hadde noen i sikte. Da ble han bare helt stille...og senere hørte jeg ikke noe mer...jeg sendte han en tekstemelding i går kveld og skrev følgende: Hvis det hørtes slik ut i sta som om jeg hadde fortalt om oss til familien så har jeg ikke det. Men søsteren lurte på jeg hadde noen i sikte. Og håper du ikke ble skremt av den grunn? Etter denne tekstmeldingen har jeg ikke hørt noe som helst...og redd jeg kanskje har gjort noe dumt som har gjort at starten på noe bra ikke blir som det skal...
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Synes du skal glemme dette. Nå er det opp til han gutten å ta kontakt. Hvis dette har skremt han bort, synes jeg ikke han er noe å samle på. Du forklarte han jo også at du ikke hadde lagt ut om han til familien, så da er det uhøflig av han å ikke svare. Men du skal ikke unnskylde deg mer angående dette, for da viser du deg bare svak. Så bare blås i det hele, og se på han som en dust om han ikke tar mer kontakt etter dette.
MasterCB Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er enig med han/hun ovenfor, en liten missforståelse som dette hadde ikke jeg blitt stille for om det hadde skjedd meg. Så nå er det hans sin tur til å ta kontakt og løse denne missforståelsen, om han ikke gjør dette og bare tolker alt på sin egen måte uten å forstå din side av historien, så er han en uhøflig dust, slett og rett. Og er dermed ikke verdig å bli i sammen med deg.
Gjest Supermimz Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Han virker veldig umoden om han blir sur over dette..Da synes jeg ikke du har mistet noe om han lar være å ta kontakt. Forstår ikke hvorfor han skulle bli mutt og stille egentlig, han virker merkelig!
Nuith Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Kanskje han ikke skjønte at det var HAM du hadde i sikte?
Nikken Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Jeg ville fått litt panikk om noen hadde hatt meg i siktet, etter første daten. Du kan ro deg i land med at du og søstra bare tullet, og bagatellisere det hele. Er det en big deal for deg, blir det en bid deal for ham.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 HINT HINT - du fikk svar på noe du egentlig lurer på, som du ville vente med å spørre om. Nemlig at han ikke liker deg.
Gjest Nanette Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Kanskje han misforsto og trodde du mente du hadde noen andre i sikte?
hysteria Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Haha, kjære dere... han misforsto helt sikkert ikke.
Xtra_lilje Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 han misforsto neppe. fikk vel litt kalde føtter. her kan det gå flere veier: enten mistet han helt interessen, og du kan glemme hele greia. eller så fikk han litt kaldt vann over seg men gir det en sjanse. du har egentlig gjort ditt, jeg ville hvertfall ikke sende ham flere smser om dette, om jeg skulle gjort noe mer, ville jeg tatt kontakt for noe helt annet, feks finne på noe. Om responsen uteblir eller fremdeles er laber, er nok dette bare noe som må gå på tabbekvoten din.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Hvis han mistet interessen pga dette kunne det aldri ha blitt noe uansett. Sånn er det i de fleste tilfellene hvor man dater, veldig få er interessert i noe mer seriøst. Du skal bare være glad du klarte å få klarhet i det så tidlig. Ikke lett å skille klinten fra hveten.
kristian82 Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Uff nå sitter jeg her og er trist og lei meg Jeg var på date på lørdag og vi fikk kjempe god kontakt og alt var bare fryd og gammen hele den dagen:)Vi har hatt kontakt på sms nå i hele helga...og i går ringte jeg han gutten. Før jeg ringte han hadde jeg hatt en samtale med min 5 år yngre søster. Siden hun syns jeg var så lur og blyg i går. Mens vi satt og skravla fikk jeg sms fra han fyren og jeg ble litt rød, så begynte hun med kryssforhør, og jeg forsnakka meg med henne om noe jeg ikke skulle ha gjort. Senere ringte jeg han gutten og fortalte hvordan dagen min hadde vært osv. også fortalte dumme meg at jeg hadde fortalt søsteren at jeg hadde noen i sikte. Da ble han bare helt stille...og senere hørte jeg ikke noe mer...jeg sendte han en tekstemelding i går kveld og skrev følgende: Hvis det hørtes slik ut i sta som om jeg hadde fortalt om oss til familien så har jeg ikke det. Men søsteren lurte på jeg hadde noen i sikte. Og håper du ikke ble skremt av den grunn? Etter denne tekstmeldingen har jeg ikke hørt noe som helst...og redd jeg kanskje har gjort noe dumt som har gjort at starten på noe bra ikke blir som det skal... Da må jo han være helt blåst! Enten var han nok ikke interessert uansett, og om han var interessert å ble "skremt" av det du sa, ja da er han svært umoden. Å hva betyr det å ha noen i kikkerten? Det er vel egentlig helt naturlig å si om enhver man skulle date® og driver og blir kjent med, man er jo interessert i den personen (hva det kan bli til/sjekke han/henne ut) altså man har personen i kikkerten. :klø: Han bør du bare glemme!!
Jenta24 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2010 Da må jo han være helt blåst! Enten var han nok ikke interessert uansett, og om han var interessert å ble "skremt" av det du sa, ja da er han svært umoden. Å hva betyr det å ha noen i kikkerten? Det er vel egentlig helt naturlig å si om enhver man skulle date® og driver og blir kjent med, man er jo interessert i den personen (hva det kan bli til/sjekke han/henne ut) altså man har personen i kikkerten. :klø: Han bør du bare glemme!! Ting begynner å ordne seg her nå:)Han hadde ikke blitt skremt av det her heldigvis:) Vi har fortsatt kontakt og skal snart møtes igjen:)
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #14 Skrevet 23. mai 2010 Som vanlig tenker kvinner for mye og får panikk av uvesentligheter.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. mai 2010 #15 Skrevet 23. mai 2010 Som vanlig tenker kvinner for mye og får panikk av uvesentligheter. det gjelder nok begge kjønn mister
kristian82 Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Ting begynner å ordne seg her nå:)Han hadde ikke blitt skremt av det her heldigvis:) Vi har fortsatt kontakt og skal snart møtes igjen:) Så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå