Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten min har bursdag nå på torsdag, så tenkte jeg å overraske henne med en reise. Men jeg trenger noen tips... Tenkte å dra på bynnelsen av september, og være borte i ca. 4 dager. Er det noen som har noen gode tips? :goodbye:

Endret av remarl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roma! :rødme: Den mest romantiske byen jeg har vært i. *savner tilbake*

Gjest AnonymBruker
Skrevet

enig!

Skrevet

Anbefaler Brugge, i belgia.. faktisk.. :) En liten, veldig autentisk og romantisk by! Den er helt unik, ta en sjekk bilder på www.google.com

Skrevet

Oooh, jeg håper også å kunne anbefale Roma etter september, kjæresten ga meg en uke der for å feire bursdagen min :) Mamma bodde der mens hun studerte kunsthistorie, og har gitt oss masse tips for å oppleve "hennes" Roma, så jeg storgleder meg :)

Steder jeg kan anbefale av egen erfaring:

- Budapest. Love it, love it, love it :rødme: Byen er bare så fantastisk vakker, spa er bra og billig og alt er herlig =)

- Paris. Alt du har hørt stemmer.

- Vilnius. Billig luksus, og en veldig undervurdert by på mange måter. Var der i vinter, skal tilbake neste sommer :)

- Island, men det er kanskje vanskelig slik situasjonen er nå :/

Er også enig ang. Brügge, var der som tenåring, og forelsket meg fullstendig! Fersk håndlaget sjokolade og hestedrosje i de vakrest tenkelige omgivelser = herlig :)

God tur :)

Gjest Marlo
Skrevet

Oj, tror nok at det ikke spiller noen rolle hvilken by du reiser til.

Du sier jo ikke så mye om hva dere evnt vil oppleve, hva dere liker eller noen ting. Bare en romantisk kjærestetur - ja da kan du jo ta deg en tur hvor som helst nesten.

Skrevet

Ikke vært der selv. Men har ei venninne som snakker om den byen hele tiden. Kanskje også fordi typen hennes fridde til henne i Roma. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...