Gjest TS Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Har den siste uken hatt en murrende, litt vond følelse i underliv og korsrygg. Minner egentlig litt om pms, men det er ikke før om ca en uke og dette har jeg allerede hatt en uke nå. Lurer på om det kan være blærekatarr eller urinveisinfeksjon, men har aldri hatt dette før så jeg vet egentlig ikke hvordan det arter seg? Noen som kjenner igjen symptomene? Har googlet litt på nettet, og ser at det er vanlig at det svir når man tisse, og det kan jeg ikke si det gjør selv om jeg kanskje må tisse litt oftere enn normalt :klø: Tenkte jeg skulle kjøre på med tranebærejuice for å "kurere" meg selv, men bør jeg også ta med urinprøve til legen kanskje? Jeg skal på ferie om noen dager, og vil helst være sikker på at jeg ikke har en påbegynnende urinveisinfeksjon.. Bør i såfall urinprøven være morgenurin? Håper noen kan hjelpe meg litt her, har skjønt at dette er ganske vanlig
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Når jeg har hatt UVI så har det vært en sviende følelse når jeg er på do, og jeg må på do nesten hele tiden. Når jeg ikke er på do er det hele tiden en rar følelse i underlivet. Dersom man går ca en dag uten behandling (hvertfall hos meg) så får man intense magesmerter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Blærekatarr og UVI er det samme, trenger ikke være svie når du tisser for å ha det. Ta med urinprøve av morgenurin til legen, så er det kjapt gjort å finne ut om du har UVI.
camilie Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Jeg har hatt det mye, i forskjellige grader og typer. Et par ganger har jeg hatt så vondt at jeg havnet på sykehus og legevakt (ble henta i sykebil på flyplassen) Da har det vært magesmerter til tusen, har ikke klart å gå og bare grått. Da jeg fikk beskjed av legene at det var UVI trodde jeg de bare brukte det som unnskuldning fordi jeg sa jeg hadde hatt det før. Siden det ikke var vondt når jeg gikk på do og følte ikke at jeg måtte på do heletiden. Men det er vel tydelig at de kommer i forskjellige former. Begge er jo ganske smertefulle og slitsomme. Nå har jeg en litt mildere utgave, veldig ubehag og svir når jeg tisser. Våknet for et kvarter siden av ubehaget. Håper bare det går fort over for jeg reiser til Praha med sambo på mandag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå