Emoticon Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Dere som er/har vært på Sukker.no, hvilken type medlemskap valgte dere? Jeg har forstått det slik at de som ikke er betalende medlemmer likevel kan kontakte deg dersom du har Super, men ikke dersom du har VIP+-medlemskap. Jeg vurderer VIP+, men er det noen andre ting jeg burde tatt med i betraktning? Noe jeg "mister" ved å ikke velge det dyreste medlemskapet? Tips mottas med takk
Rexina Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hei:) Var gratismedlem i 4 dager før jeg traff han som nå er kjæresten min! Han er supermedlem, og tok kontakt. Som gratismedlem kan du kontakte andre supermedlemmer, men kun bli kontaktet av VIP+ medlemmer. Andre gratismedlemmer kan du ikke sende annet enn flørter til.
Emoticon Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Full klaff på fire dager, ikke verst! Det blir nok VIP+ på meg, så kan jeg ihvertfall kontakte de jeg vil
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Om du er kvinne så spar deg pengene. Er du mann så drit i å nettdate. Om du ikke er usedvanlig kjekk og velholdt da.
Sæzzy Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er der gratis... Hvorfor skal man betale? Skjønner ikke poenget...
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er der gratis... Hvorfor skal man betale? Skjønner ikke poenget... Nemlig. Kvinner trenger ikke betale
Emoticon Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2010 Det er jo ikke sikkert at man blir kontaktet av akkurat de man kunne tenkt seg å komme i kontakt med. Og når man er gratismedlem kan man heller ikke se hva de skriver om seg selv, kun de som har super-medlemskap. Så det kan kanskje være greit å være betalende medlem en stund selv om man er jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå