Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må klippe meg igjen nå, har et prosjekt med håret nå som går ut på at jeg har det kort og lager helt nytt hår igjen etter mange år med helt slitt hår.

Har akkurat flyttet til Oslo igjen og vet ikke hvor det er lurt å gå for å få en god frisør. Trenger ikke være veldig dyrt, maks 500, men gjerne billigere.

Det viktigste er at det er en frisør som er flink, kan kort hår på jenter, og som oftest hører på kunden. Helst Oslo Vest/Majorstua rundt der så jeg slipper å dra så langt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært fornøyd hver gang jeg har besøkt KAN Frisør på Blindern :jepp: Tror det er rundt 450,- for dameklipp.

Skrevet

Takk for svar!

Da prøves de ut på torsdag :)

Skrevet (endret)

Jeg har aldri vært så misfornøyd som de gangene jeg har vært på KAN på Blindern. Kjenner flere som er misfornøyde, så jeg ville styrt unna. Da er det bedre å klippe seg hos en lærling et annet sted.

Jeg og venner har vært fornøyd på Magic på Oslo City, og Continental frisør ved Nationaltheateret (ble klippet av en av mennene der). Det koster litt mer enn på KAN på Blindern, men er vel verdt det.

Edit: skrivefeil

Endret av Grønt blad
Skrevet

Ånei! Nå ble jeg skikkelig usikker.. Kan fortsatt avbestille, er 24t og 25min til timen min i morgen ;)..

Men jeg skal bare ta slitte tupper og stusse en kort jentefrisyre, ikke farge/stripe og slikt. Burde vel gå greit?

Er litt redd for håret mitt, har som sagt strevd lenge med å få det fint!

Flere som har erfaring med KAN frisør?

Skrevet

Ok... Nå friker jeg ut og har lyst til å bare droppe det (går det an forresten, eller må jeg betale?)..

Noen som har lyst til å berolige meg?

Skrevet

Det går sikkert bra. Kanskje du får en som en flink til å klippe. Uansett så er du en erfaring rikere. :)

Skrevet

Jeg overlevde. ;)

Førsteintrykket var ikke bra.. Var veldig sterilt, og ikke så koselig, fikk ikke veldig god kontakt med frisøren heller. Hun sa ingenting omtrent fram til jeg var ferdig klippet.

Ble helt grei på håret, selvfølgelig deprimerende at alle de tynne endene røk, så jeg har kort-kort hår igjen. Men .. det vokser ut.. ;) Og disse tuppene måtte ryke en gang uansett!

Vil nok ikke dra tilbake hit, men er ikke sånn at det ikke anbefales heller.

Skrevet

Så flott at du overlevde! Jeg har også litt samme erfaring som deg, ikke imøtekommende og slikt, bare at jeg ikke vær fornøyd med klippen heller.

Uansett. Gratulerer med ny sveis! Neste gang kan du jo gå et annet sted ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...