Anjah Skrevet 29. mai 2010 #21 Skrevet 29. mai 2010 Med eller uten skall? For å få en banan INN uten skall er jo fullstendig umulig... Spørs på hvor moden bananen er En banan med grønt skall er jo ganske fast i fisken
Gjest Elijah Skrevet 29. mai 2010 #22 Skrevet 29. mai 2010 Med eller uten skall? For å få en banan INN uten skall er jo fullstendig umulig... Uten skall selvsagt. Og om du ikke får inn en banan uten skall, er du vel ganske trang Hva skal du i kveld? ;)
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2010 #23 Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor er det alltid mannen sin feil? En godt trent fitte skal kunne kutte en banan i fine skiver ved å knipe sammen. Helt sant. Selv om musklene blir aldri så stramme, så har vi faktisk ikke tenner nedi der! Ergo er dette alt annet enn "helt sant"! Klarer du å kutte en banan i fine skiver med munnen hvis du ikke bruker tennene? Men til TS: å si at du har blitt utvidet var en dårlig unnskyldning. Da vil jeg heller tro at du baserte sexen så mye på størrelsen hans at du ikke giddet eller tenkte på å trene musklene nedentil. Er forresten enig med NovaFlare i at å si noe sånt til kjæresten er utrolig lite gjennomtenkt. Ingen blir særlig glad av å høre om eksens store fordeler eller talenter, så eksen er ALDRI et tema i senga!
K.A. Skrevet 29. mai 2010 #24 Skrevet 29. mai 2010 Selv om musklene blir aldri så stramme, så har vi faktisk ikke tenner nedi der! Klart dere har! Når jeg skal ha meg noen brødskiver til frokost langer jeg bare kneippen over til dama.
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2010 #25 Skrevet 29. mai 2010 Klart dere har! Når jeg skal ha meg noen brødskiver til frokost langer jeg bare kneippen over til dama.
page Skrevet 29. mai 2010 #26 Skrevet 29. mai 2010 Skal dere gifte dere? Virker som et ganske stort (eller uheldigvis veldig lite) problem, som det er vanskelig å gjøre noe med. Kanskje dere burde slå opp. Penisen hans er tross alt noe man må leve med resten av livet, dersom dere blir gift...
Gjest Odin Skrevet 29. mai 2010 #27 Skrevet 29. mai 2010 Page: Typisk kvinnelogikk! Et problem dette paret har sammen, plasseres automaisk hos han som har penis. Nå spørs det om TS er fornøyd med å leve med en penis, for utover det har jo ikke han noen verdi skal man bruke din logikk.
page Skrevet 29. mai 2010 #28 Skrevet 29. mai 2010 Page: Typisk kvinnelogikk! Et problem dette paret har sammen, plasseres automaisk hos han som har penis. Nå spørs det om TS er fornøyd med å leve med en penis, for utover det har jo ikke han noen verdi skal man bruke din logikk. Hvor vidt det er et problem eller ikke varierer jo fra person til person, men virker som det er et problem fra TS sin side. Selvfølgelig kan "problemet" ses fra mannens side også, han mener kanskje at hun er for vid. Og hun mener hans er for liten. Menn med små peniser har selvfølgelig også andre verdier som er viktige, men dersom sex er en veldig viktig del av forholdet, hjelper de andre verdiene lite der og da. Men så er det jo heller ikke alle som syns sex er like viktig.
Hinata Skrevet 29. mai 2010 #29 Skrevet 29. mai 2010 Page: Til forskjell fra menn kan faktisk vi damer gjøre noe med "problemet"
page Skrevet 29. mai 2010 #30 Skrevet 29. mai 2010 Er det ikke noe begrenset hvor mye vi egentlig kan gjøre med problemet? Hvis man er veldig vid kan man sikkert bli litt mindre vid, men tviler på at man klarer å bli veldig trang.
Hinata Skrevet 29. mai 2010 #31 Skrevet 29. mai 2010 Har du noen gang gjort knipeøvelser? Du kan knipe hardt rundt en finger altså, det er bare trening som skal til
page Skrevet 29. mai 2010 #33 Skrevet 29. mai 2010 Har aldri hatt noe problem med dette selv, men poenget mitt er at dersom man er veldig, veldig, veldig vid er det kanskje begrenset hvor trang man kan knipe seg til å bli.
Gjest Shelob Skrevet 29. mai 2010 #34 Skrevet 29. mai 2010 Ha ha ha! Jeg fikk litt lyst å prøve det med bananen, men ærlig talt - tenk om ikke bitene vil ut, så må jeg gå rundt med musa full av Banos, æsj det der blir ikke bra! Også fiiiine skiver da du, ja ja det høres jo ut som en utfordring
Gjest Odin Skrevet 29. mai 2010 #35 Skrevet 29. mai 2010 Menn med små peniser har selvfølgelig også andre verdier som er viktige, men dersom sex er en veldig viktig del av forholdet, hjelper de andre verdiene lite der og da. Men så er det jo heller ikke alle som syns sex er like viktig. Men hælledussen...se hva du skriver. Har du ikke hørt om relasjon, kjærlighet, rerspekt og empati? Men altså....hvis penisen hans ikke passer i skjeden til TS, så er ikke verdier som kjennetegner et godt menneske noe verdt. For meg er sex viktig. Og så er jeg gift med en alldeles elskelig kone som er mor til våre 3 skjønne barn. Selvfølgelig,- hun er ikke like stram og fjong som da hun var 25 år, og tyngdekraften har begynt å sette sine spor. Dessuten har tre fødsler satt sine spor. Men så kommer du og opplyser meg om at de verdiene min kone står for ikke er verdt 5 øre fordi skjeden hennes ikke er like stram som før? Hvis jeg noen gang får en slik tankegang, går jeg og henger meg.
Gjest Page Skrevet 30. mai 2010 #36 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke sagt at de andre verdiene ikke betyr noe, men for noen betyr kanskje sex mer enn de andre verdiene. (Har aldri sagt at dette gjelder deg!) Og da hjelper det lite å være snill, grei og vakker, hvis man ikke klarer å ha det bra i senga...
Gjest nysgjerrig Skrevet 30. mai 2010 #37 Skrevet 30. mai 2010 Noen som har prøvd det med bananen? Eller som skal prøve? Haha, nå venter jeg bare på mandag og åpne dagligvarebutikker. Kunne vært greit å få ærlige svar hvis noen prøver. Greit å ha noe å samenligne seg med, eller å sterkke seg etter
Gjest harhandla Skrevet 30. mai 2010 #38 Skrevet 30. mai 2010 Noen som har prøvd det med bananen? Eller som skal prøve? Haha, nå venter jeg bare på mandag og åpne dagligvarebutikker. Kunne vært greit å få ærlige svar hvis noen prøver. Greit å ha noe å samenligne seg med, eller å sterkke seg etter Banan? Det er agurk-tid her, har nettopp finkutta en stor bolle salat. Begynte med rasping av snacks-gulerøtter og jobba meg opp til aubergine. Resten av dagen vil gå til å knipe meg inn igjen.
Gjest Blubberella Skrevet 30. mai 2010 #39 Skrevet 30. mai 2010 Ja damer! Her er det lov til å knipe på råvarene!
K.A. Skrevet 30. mai 2010 #40 Skrevet 30. mai 2010 Det er jo en grunn til at kvinnens plass er på kjøkkenet Menn er flinkere til å lage krumkaker, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå