Gjest janne Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 jeg skal bli fostermor til min bror.lurer på om mamma å pappa skal betale barnebidrag? de er separert. noen som vet ?
Piper Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Hvorfor skal de det, om du er fostermor? Regner da med at dette er noe barnevernet har bestemt, og da er det barnevernet som betaler det du skal ha.
HvittHus Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 jeg skal bli fostermor til min bror.lurer på om mamma å pappa skal betale barnebidrag? de er separert. noen som vet ? Foreldrene kan regne med å måtte betale bidrag ja, men dette er penger som går til BV, og ikke noe du får utbetalt. Som fosterforelder vil du få lønn og utgiftsdekning fra BV. I tillegg kommer barnetrygden.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Foreldrene kan regne med å måtte betale bidrag ja, men dette er penger som går til BV, og ikke noe du får utbetalt. Som fosterforelder vil du få lønn og utgiftsdekning fra BV. I tillegg kommer barnetrygden. det var bra, at jeg ikke bestemmer om de skal/må betale, gjør saken mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå