Gå til innhold

Ikke invitert...

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS, jeg håper virkelig at du har fått prata med henne nå. Fikk vondt i magen av å lese innleggene dine. Jeg hadde droppa å dra på ferie med dem, hvis hun ikke har en veldig god grunn til at du ikke ble bedt, så kan hun få kjenne litt på dårlig samvittighet. Likte heller ikke at hun ikke sa at det var navnefest den helga, bare at hun hadde planer. Ikke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg håper også virkelig TS fikk snakka med henne...Og lurer fryktelig på hva slags grunn hun hadde for å utelukke TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg tenker ofte på denne tråden...lurer så fælt på hvordan det gikk med deg TS... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan det går!!!

Fikk vondt i magen av å lese denne tråden, og kjenner meg litt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes det har gått bra, siden hun ikke svarer? Håper det!

Nå er det lenge siden det hele skjedde, men jeg har sett ett svar jeg synes sto ut fra mengden:

"Kjøp en gave, og lever den personlig, og uttrykk at du syntes det var synd du ikke var tilstede"

Det skal jeg ta med meg om jeg havner i samme situasjon. Å vise at man selv føler på noe i forhold til situasjonen, ikke angripe-og være åpen for en naturlig forklaring (selv om man kanskje ikke tror det er en.) Samtidig gir det kanskje venninna dritdårlig samvittighet :)

Lykke til, og det hadde vært interessant å høre hvordan det har gått.

God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 måneder senere...

TS, er du her? Kom plutselig på denne tråden. :lete:

Ikke meningen å plage deg (eller andre) ved å dra opp tråden. Ble bare så engasjert den gangen og lurer fortsatt på hvordan det gikk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke dra opp en tråd med å bare skriv en smily...bruk knappen FAVORITTER!!

Slutt å bry deg om hva jeg skriver på en tråd som noen andre dro opp for noen dager siden!!!!

Endret av **Nora**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å bry deg om hva jeg skriver på en tråd som noen andre dro opp for noen dager siden!!!!

nei for å skrive en smily er meningsløst. hvis du ikke forstår det burde du kanskje ikke være her,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...