Gå til innhold

Klikkelyder på facebook.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg logger inn på facebook, hører jeg noen slitsomme klikkelyder hele tiden. Jeg må dempe volumet, ellers blir jeg smårar. Hva kan dette være, og hvordan blir jeg kvitt det? Dette skjer kun på facebook, og ingen andre sider jeg besøker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nabojenta
Skrevet (endret)

Regner med at det er noen som skriver til deg på chatten.

Endret av Nabojenta
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Regner med at det er noen som skriver til deg på chatten.

Det tror jeg ikke det er, siden jeg stort sett er frakoblet fra chatten. Den lyden kommer momentant etter at jeg har logget inn. Klakkklakk...klakkklakkklakkklakk....klakketiklakkklakk...osv. Utrolig slitsomt å høre på. :tristbla:

Skrevet

En eller annen reklame?

Skrevet

Kan det være oppdateringslyder? News feeden oppdateres jo automatisk...

Skrevet

Ta opp med mobilen og legg ut. Jeg har aldri hørt disse lydene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er den samme lyden som når jeg klikker meg ut eller inn fra en meny eller side. Altså en windows lyd som jeg finner i maskinens kontrollpanel, under maskinvare og lyd. Der er det en liste over en mengde lydvarsler å velge mellom. Denne lyden heter Windows - start navigering wav, såvidt jeg forstår.... Problemet er at denne lyden høres hele tiden på facebook, som om det henger seg opp.

Og samtidig med denne lyden, ser jeg at den nederste linja på maskinen, der det står 'fullført', hele tiden står og veksler mellom 'fullført' eller 'venter på' osv... Som om den hele tiden prøver å laste ned. Den grønne stripa nederst, som viser hvor langt nedlastningen har kommet, går også hele tiden. Facebook fungerer ellers normalt, bortsett fra den irriterende lyden.

Skrevet

Newsfeed'en er jo live, så det er nok lyden av at den oppdaterer seg du hører, siden du nevner at den grønne statusstripa nederst driver og laster hele tiden.

Skrevet

Eneste mulighet da er å skru av høyttalerne.

Skrevet

Nå er jeg en macer, men regner med at lyden du hører er en lyd som melder at siden er lastet. Gå inn på innstillinger og lyder i explorer og fjern alle lyder. Slitsomt med lyder i nettleseren uansett.

Sikkert noen med windows som kan gi deg en mer utfyllende beskrivelse av hva du skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...