Gå til innhold

Microsoft patch - mail ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, er det så gammelt? :oops:

Ser at Norman ikke skrev om det før i går, nemlig ...

Skrevet

Min erfaring er at Norman ofte er litt sent ute i forhold til Symantec/Norton.

Jeg følger daglig med på www.symantec.no og laster ned fix-er som kan brukes.

Men dette viruset har ikke noen fix ennå. Det er derimot en beskrivelse som forteller hvordan viruset kan fjernes. Så vidt jeg ser gjør det ikke noen stor skade heller, men det sprer seg fort.

Skrevet
Oisann, er det så gammelt? :oops:

Ser at Norman ikke skrev om det før i går, nemlig ...

Norman er tregt og dårlig! Bytt til Symantec du.

Mae

Skrevet

Jeg har ikke noe antivirusprogram. Har ikke hatt det på årevis. Har ikke hatt virus på årevis heller. Men dette skremte meg virkelig.

Jeg mener at jeg brukte www.nav.com (norton antivirus) tidligere, men det stemmer jo ikke! Det er en gang hvert jubelår jeg sjekker slikt, men jeg skal prøve å huske Symantec neste gang.

Nå er det ingen fare for at det kommer virus - mailserveren(e) til NGT har tatt natta (vel, de(n) svarer på ping). Og jeg lurer fælt på om jeg skal gidde å ringe dem for å si i fra og kanskje få en forklaring eller som jeg skal la andre kunder gjøre det for meg ...

Skrevet

Symantec er selskapet som leverer norton-produktente (b.la Norton Antivirus og Norton Internet Security.)

www.norton.com finner dere de ulike produktene til symantec og virus-repair-verktøy for massevis av virus som det kan være greit å vite om.

-viXen-

Skrevet

Og mens jeg skryter så fint av at jeg ikke har hatt virus på mange, mange år så blir jeg angrepet. Eller vi blir angrepet. PCen administreres mest av min kjære, men brukes mest av meg ...

Det har seg slik at vi har en stasjær PC som ikke har vært på nett på nesten 2 måneder. I går klarte vi endelig å få den på nett! Men da vi etter en times tid skulle bruke den via remote desktop, så kræsja den i ett sett. Den slo seg av rett og slett hver gang vi prøvde å gå på Internett! Det var ikke Blaster og mer virussøking må til i dag...

Lekse: oppdater alltid antivirus og microsoftdingsebomser med en gang dersom en PC har vært av nett lenge ...

Merkelig og skremmende. Vi NATer tross alt en gang, så dette gikk fort! Jædrans virus-/ormlagere!

:evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...