Gjest GirlDreamer Skrevet 17. mai 2010 #1 Del Skrevet 17. mai 2010 Siden jeg får igjen litt på skatten, så tenkte jeg kanskje at jeg kan gjøre noe med drømmen min om å en dag få en bunad. Derfor lurer jeg på følgende: 1.Hva koster det ca for en trønderbunad? Vil gjerne vite pris både med og uten tilbehør. 2. Er det noen som vet hvor i oslo man får tak i trønderbunaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Del Skrevet 17. mai 2010 Sjekk finn.no, det er mange der som selger sin bunad. Husfliden kan sikkert skaffe hvis du ønsker en ny bunad. Pris på sør-trønderbunad er varierende etter hvilken skjorte og hvilket sølv du ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 18. mai 2010 #3 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er vanskelig å si noen nøyaktig pris, de fleste bunader ligger mellom 18000 og 30000, pluss sølv. Jeg har heller ikke bunad enda, men jeg har kjøpt opp alt sølvet til bunaden min, så nå skal jeg endelig få bestilt meg, så den forhåpentligvis er klar til neste 17. mai. Hvis du ringer Husfliden som fører bunaden din (sikkert i Trondheim), kan du få nøyaktige priser på alt fra bunad til skjorte og tilbehør. Du finner forhandlere på norskflid.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå