3anonym Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg dater en fyr som jeg er ganske betatt av, og han virker veldig interessert tilbake. Problemet er at jeg opplever det som om han prover aa gjore meg sjalu - forhaapentligvis ikke med vilje, men hvem vet.. Han snakker mye om andre jenter, og tuller med det. Forst provde jeg aa overse kommentarene, men saa ble jeg lei, og ba ham slutte, men han har hittil fortsatt med det. Men naa slenger han ut kommentaren, for saa aa si:"Aah, ja. Det var det jeg ikke skulle si, det!" Naar han fortsetter med det, virker det for meg som om han ikke har respekt for folelsene mine. Naar man er glad i noen, vil man da ikke saare dem? Jeg gaar jo ikke rundt og snakker om andre menn for aa gjore ham sjalu. Det ser jeg ikke behovet for. Ellers har vi det bra sammen. Men disse kommentarene odelegger mye av tilliten min overfor ham. Er det jeg som er paa jordet, eller bor han bli mer moden? Hva ville dere gjort? Det er jo meninga at man skal fole seg oppbygd av hverandre, ikke motsatt..
Ethereal Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Det høres ikke ut som han prøver å gjøre deg sjalu, det høres bare ut som han er en kødd som gir faen i dine følelser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Nei, du er ikke helt på jordet. Du dater altså en fyr som allerede nå er i ferd med å ødelegge selvtilliten din. Synes du dette er en god egenskap hos en mann ? Denne fyren høres helt forjævlig ut, spør du meg. Hvordan tror du det vil bli å dele livet med en fyr som lar det gå sport i å såre deg om igjen og om igjen? Det hjelper så lite at han har 100 gode egenskaper, så lenge han har en side som er uakseptabel. Kom deg vekk fra ham!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå