Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Hei dere! Jeg er på jakt etter en ny ansiktsrens; rensemelk og tonic. Har i det siste brukt en rensemelk fra biotherm, men synes ikke at denne fjerner noe, da tonicen (aroma noe fra decleor) fjerner all sminken. Har prøvd en aroma noe rensemelk fra decleor, men denne skulle man ikke bruke vann til å fjerne, såvidt jeg har forstått (noe som bare er rart). Men denne fjerner heller ikke sminken synes jeg! Et annet krav: Ikke renseprodukter som er testet på dyr. Oppdaget nå nylet av Bioterm gjør dette, så vil ikke bruke bioterm-produkter lenger. Så jeg er altså på utkikk etter en rensemelk (eller gel, skum osv) som faktisk fjerner det meste av sminken, og en tonic som tar en siste finish
lilsweet Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hei Jeg begynte nylig med Aleo calming facial cleanser fra bodyshop, jeg synes den fungerer veldig bra og har gjort hunden min veldig myk. Ingen av bodyshop sine produkter er jo testet på dyr og i tillegg er dette merket veldig godt for sensitiv hund. Den brukes med vann. Jeg anbefaler den ansiktsrensen! Endret 17. mai 2010 av lilsweet
Skylines Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Syns rensemelken til Decleor fjerner sminke bra jeg:)
Frua Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Den beste sminkefjerneren jeg har testet noen gang er Dermalogica special cleansing gel. Den fjerner absolutt alt av sminke ! Jeg bruker nå en annen type Dermalogica essential cleansing solution som er for en tørrere hud. Den er nesten like god som SCG Dermalogica har toner i sprayform noe jeg liker fordi jeg bruker dem også til å sette sminken med. De kan selvfølgelig brukes som en vanelig toner,det er bare å skru av sprayhodet! Jeg liker rens som skal skylles av med vann. Jeg har aldri vært særlig fornøyd med Decleor sine renser.
sophiaM Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Er ikke sikker på om Simple serien r testet på dyr, men det er i hvertfall det jeg bruker når jeg fjerner sminken, og det funker bra
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Takk for svar dere Noen fler som har erfaringer?
Frua Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Bruker du veldig mye sminke så lønner det seg å rense to ganger. Jeg fjerner sminken med Dermalogica og renser huden etterpå med Jan Marini bioglycolic. Det er en rens med glycolsyre. Det er vanskelig å anbefale noe uten å vite noe om huden din.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har fuktfattig kombinasjonshud. Den er også sensitiv. Merker fort om jeg reagerer på noe. Jeg trenger altså produkter uten alkohol, såvidt jeg har forstått. Og en som er mild, men samtidig fjerner all sminken. Bruker til vanlig foundation, pudder og litt solpudder i kinnene. Ikke så mye egentlig, så burde klare å fjerne dette etter 1 runde med rensegel el. + tonic?
Chocoholic Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Jeg absolutt elsker Liz Eearle Cleanse & Polish hot cloth cleanser! I start-kitet så får du enten 100 ml eller 200 ml flaske med produkt, og to linkluter. Påfør cleanseren rett på ansiktet og masser inn. Deretter fukter du linkluten i lunkent vann og "polerer" vekk sminken og renser huden samtidig. Jeg pleier å gjenta, bare for å være sikker på at alt kommer vekk - og den fjerner faktisk absolutt alt, inkludert mascara. Den tar ikke vannfast mascara, men man kan ikke be om alt Den må bestilles på nett, men den er ikke noe særlig dyr og frakten er ikke så høy at det gjør noe :-) https://uk.lizearle.com/products_details.php?range=1&groupid=1 elsker denne. Har kjøpt den igjen og igjen siden...februar i fjor tror jeg? noe sånt. Skal fortsette å kjøpe den i mange år også :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har fuktfattig kombinasjonshud. Den er også sensitiv. Merker fort om jeg reagerer på noe. Jeg trenger altså produkter uten alkohol, såvidt jeg har forstått. Og en som er mild, men samtidig fjerner all sminken. Bruker til vanlig foundation, pudder og litt solpudder i kinnene. Ikke så mye egentlig, så burde klare å fjerne dette etter 1 runde med rensegel el. + tonic? Jeg har samme hud som deg og dette er min favoritt. Fjerner alt av sminke og huden føles ikke tørr etterpå.
Gjest Micka Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 Hei dere! Jeg er på jakt etter en ny ansiktsrens; rensemelk og tonic. Har i det siste brukt en rensemelk fra biotherm, men synes ikke at denne fjerner noe, da tonicen (aroma noe fra decleor) fjerner all sminken. Har prøvd en aroma noe rensemelk fra decleor, men denne skulle man ikke bruke vann til å fjerne, såvidt jeg har forstått (noe som bare er rart). Men denne fjerner heller ikke sminken synes jeg! Et annet krav: Ikke renseprodukter som er testet på dyr. Oppdaget nå nylet av Bioterm gjør dette, så vil ikke bruke bioterm-produkter lenger. Så jeg er altså på utkikk etter en rensemelk (eller gel, skum osv) som faktisk fjerner det meste av sminken, og en tonic som tar en siste finish Hva? Jeg skulle akkurat til å anbefale noe fra Biotherm, så leste jeg dette. Slutter med det merket fra nå, selv.
Perledrøm Skrevet 20. mai 2010 #13 Skrevet 20. mai 2010 Dermalogica Special Cleansing Gel x 2 fjerner all sminken min. Det samme gjør Decleor Cleansing Milk. Hvis ikke bør du bruke litt tid på å massere inn produktet, og rense to ganger. Kanskje PreCleanse er noe for deg? Har du prøvd den?
casting Skrevet 21. mai 2010 #14 Skrevet 21. mai 2010 Aveda! Jeg bruker produkter fra Botanical Kinetics-serien deres. Rensemelken tar virkelig sminke (jeg pleier å rense to ganger), de varer en evighet og best av alt er produktene ikke testet på dyr, frie for parabener og tilsetningstoffer og i resirkulerbar emballasje (glass). Eneste er at det er litt dyrt, og litt vanskelig å få tak i i butikk. Bor du i oslo har de det på INCH på st.hanshaugen, ellers kan det kjøpes på nettet.
Gjest Niema Skrevet 21. mai 2010 #15 Skrevet 21. mai 2010 Slenger meg på anbefalingen om dermalogica special cleansing gel, den er super
Kirby Skrevet 21. mai 2010 #16 Skrevet 21. mai 2010 Slenger meg på anbefalingen om dermalogica special cleansing gel, den er super Enig!
Gjest Sandbekken Skrevet 2. juni 2010 #17 Skrevet 2. juni 2010 dermalogica special cleansing gel får meg til å flasse.. tror det er sls i den (?) og det samme er det i den rensen for sensitiv hud. Hm.. noen som vil anbefale en rens UTEN sls?
Brunette88 Skrevet 3. juni 2010 #18 Skrevet 3. juni 2010 Tidligere brukte jeg "Dior Magique Rinse-Off Cleansing Foam" - Luktet helt nydelig, gjorde huden "squeaky" - clean, og jeg som har veldig sensetiv hud, ble ikke rød av denne. Tror det koster rundt 200 kr ( sikkert litt billigere på nett) Skal du ha noe på budjsett, så kan jeg virkelig anbefale "Simple - Kind to skin refreshing facial wash gel" - Den bruker jeg nå, fjerner all sminke, og er veldig fin for sensetiv hud, blir heller ikke rød av denne. Prisen er jo fantastisk, rundt en femtilapp hvis jeg ikke tar helt feil. De har også en toner i samme serie, helt alkoholfri og huden føles ikke stram i det hele tatt.
Skylines Skrevet 3. juni 2010 #19 Skrevet 3. juni 2010 Ja, det er SLS i Special C.G. De andre rensene til Dermalogica er uten SLS! Anbefaler da Essential C.S eller Ultracalming Cl. Precleanse er også bra, om du orker flere produkter.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. juni 2010 #20 Skrevet 3. juni 2010 etter å ha søkt litt rundt og sett på reviews skal jeg teste Philosophy sin purity made simple, den sies å kunne fjærne sminke og rense huden uten å tørke den ut, også var rensen ganske billig på strawberrynet, så da må den jo testes http://www.philosophy.com/web/store/prod_purity-made-simple#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå