Thorn Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg trenger altså ny mascara, og er helt blank på hvilken jeg skal velge. Så om folk har lyst å anbefale over en lav sko ville det ha vært kjempeflott Og fortell gjerne hvorfor du liker mascaraen og hva den gjør (f.eks. om den krøller, gir volum, forlenger og den slags).
Aryia Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Clinique high impact curling mascara er FANTASTISK! Den "buer" og forlenger mine vipper og holder utrolig bra. Fjerner den med varmt vann i dusjen, eller med Decleor sitt cleansing water. Har prøvd mye forskjellig fra "billig"merker på vita, dyrere ting fra Lancome, Dior osv., men denne slår alt annet jeg har prøvd Tester ikke på dyr, den har en fin pris også. Fås vel kjøpt på ulike parfymerier som fører det merket, og den finnes på ebay.
Gjest Iah Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg synes også denne er god, men den er for vanskelig å fjerne. Så jeg tviler vel egentlig på at jeg kommer til å kjøpe den igjen. Lancome Hypnose er min favoritt.
Gjest Mikako Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg foretrekker Loreal Extra Volume Collagene! Den gir mye volum til meg som har lite fra før, er enkel å fjerne og har en god og stor børste :-) Mascara-valg er vanskelig, for de virker jo ulikt på de fleste! En mascara som kan være super for noen, kan være helt forferdelig for andre..
Xiomara Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Diorshow Extase er min favoritt, dyr og merkbart dårligere etter et par måneder, men likevel verdt det.
Rosebud Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Kanebo Sensai 38* volum-mascara er super. Gir separerte vipper med mye volum, og er vannfast for vann under 38*C. Over denne temperaturen fjernes den lett med kun vann noe som gjør den svært enkel å fjerne Det er også en for lengde i samme serie som er skikkelig god, men denne gir et mer naturlig sminket resultat, med lange og separerte vipper; også denne er vannfast under 38*C og lett å fjerne med varmere vann. Anbefales!
~Maja~ Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Smashbox Focal Point mascara er min favoritt. Den forlenger og buer vippene, og holder hele dagen. Jeg har alltid problemer med at vippene mine ''faller ned'' i løpet av dagen, men det gjør de altså ikke med denne. Den drysser litt (uten primer), men jeg bruker alltid primer så det er liksom ikke noe problem.
Sunniva1234 Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Lash stiletto fra maybelinne new york. Det er den beste mascaraen jeg har prøvd, gir deg lange vipper og er ikke så veldig dyr heller Endret 18. mai 2010 av Sunniva1234
PaperFlower Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Min favoritt er Maybelinne New York: Lash Stiletto. Den gir veldig god lenge, men den ser ganske så naturlig ut (så naturlig det kan se ut med maskara,) da den ikke gjør øyenvippene tykke, klumpete og æsj. Den er også en av de billige maskaraene, og de selger Maybelinne så og si overalt! 1
Gjest lolita___ Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Min favoritt er Maybelinne New York: Lash Stiletto. Den gir veldig god lenge, men den ser ganske så naturlig ut (så naturlig det kan se ut med maskara,) da den ikke gjør øyenvippene tykke, klumpete og æsj. Den er også en av de billige maskaraene, og de selger Maybelinne så og si overalt! Helt enig den maskara er super og holder seg bra lennnnge.Men akkuratt nå har jeg en ny favoritt og jeg bare elsker den clearins wonder perfect mascara.Den gir lengde og volum føles veldig lett på.Elsker den
mari4ever Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Jeg trenger altså ny mascara, og er helt blank på hvilken jeg skal velge. Så om folk har lyst å anbefale over en lav sko ville det ha vært kjempeflott Og fortell gjerne hvorfor du liker mascaraen og hva den gjør (f.eks. om den krøller, gir volum, forlenger og den slags). Jeg har prøvd utallige mascaraer, og de som jeg er mest fornøyd med til nå;er Lancomè Hyponsè og YSL volume ( husker ikke helt navnet) Begge disse to fås rimelig på feelunique.com og hyponse fra lancomè til en veldig billig penge på www.brigittesboutique.com Grunnen til disse er min favoritt er fordi de gir meg laange og fyldige vipper, øyenvippene klumper seg ikke sammen og de drysser heller ikke i løpet av dagen:) YSL sin tørker veldig fort ut, som er et stort minus. Hvis ikke den hadde vart så kort hadde jeg kjøpt den om igjen
Frua Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Kanebo Sensai 38* volum-mascara er super. Gir separerte vipper med mye volum, og er vannfast for vann under 38*C. Over denne temperaturen fjernes den lett med kun vann noe som gjør den svært enkel å fjerne Det er også en for lengde i samme serie som er skikkelig god, men denne gir et mer naturlig sminket resultat, med lange og separerte vipper; også denne er vannfast under 38*C og lett å fjerne med varmere vann. Anbefales! Syntes denne var lett å påføre og ga veldig bra resultat! Problemet er at jeg mistet mange øyevipper av den så brukte den bare et par uker før jeg fant en annen. Veldig synd. bruker nå Cinique sin tilsvarende som er kjempevanskelig å påføre pent men er snill med vippene og holder i all slags vær og tårer samtidig som den er mye lettere å fjerne.
Jade Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Clinique high impact curling mascara - gir god krøll og volum Fjernes med varmt vann, så jeg slipper å dytte masse sminkefjerner inn i øyet! Men er ikke så vannfast som jeg trodde. Går av i basseng, selv om det er max 30C der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes også denne er god, men den er for vanskelig å fjerne. Så jeg tviler vel egentlig på at jeg kommer til å kjøpe den igjen. Lancome Hypnose er min favoritt. Hm? Jeg synes denne er enklest å fjerne av alle de utallige mascaraer jeg har prøvd oppigjennom. Bare lager to "kopper" av håndflatene mine, holder dem under springen der vannet er ganske varmt (ca 38 grader), holder dem over øyelokkene i kanskje ti sekunder, så er det bare å "dra" macaraen av på null komma svisj. OG man slipper pandaøyne og det å gnikke og gni. I love it!
Gjest Airi Chikako Skrevet 18. mai 2010 #15 Skrevet 18. mai 2010 Diorshow Extase er min favoritt, dyr og merkbart dårligere etter et par måneder, men likevel verdt det. Enig, den er skikkelig god Mascara bør man uansett kaste før det har gått tre måneder, pga bakterieflora, så at den taper seg etter såpass lang tid, synes jeg ikke gjør noe; jeg kjøper ny uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå