Shine21 Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Har bare funnet det på youtube til nå, å der er kvaliteten så dårlig at det ikke er noe vits.. hadde litt lyst å se dette programmet:) noen som vet??
PaperFlower Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Vil også gjerne se den, men jeg finner den ikke på surfthechannel, iallefall. Men jeg synes ikke den kvaliteten på Youtube er så ille, jeg. Jeg har sett verre, for å si det sånn. Kan jo hende det kommer bedre kvalitet senere, for det er jo ikke så lenge siden serien kom i Amerika, er det? 1
Shine21 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Vil også gjerne se den, men jeg finner den ikke på surfthechannel, iallefall. Men jeg synes ikke den kvaliteten på Youtube er så ille, jeg. Jeg har sett verre, for å si det sånn. Kan jo hende det kommer bedre kvalitet senere, for det er jo ikke så lenge siden serien kom i Amerika, er det? stemmer det, er vel nokså nytt der borte også.. så blir nok bedre etterhvert.. skal lete litt til jeg, å se om jeg finner noe nå.. en stund siden jeg har leta nå.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå