Gå til innhold

Hva er galt?

Fremhevede innlegg

Gjest lurer
Skrevet

Har vært i et avstandsforhold i ca. ett år nå. Vi møter hverandre annenhver måned og har lidenskapelig sex hver gang vi møtes. Han er veldig lojal, men han sier han blir "distrahert" av andre jenter når han er ute og drikker og ringer meg hver natt etter at han har vært ute. Jeg mistenker at han gjør dette bare for å kvitte seg med skyldfølselsen. Jeg vet han ikke har hoppet i sengs med noen, men antar han flørter litt rundt. Hvordan bør jeg takle dette? Er ikke spesielt sjalu av meg, og jeg skjønner på en måte at han er seksuelt frustrert og at han drar ut for å temme følelsen. Noen råd for å gjøre tilstanden bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres hvertfall ikke ut som han har tenkt å være utro og at han er seksuelt frustrert siden dere ikke ser hverandre så ofte. Har selv vært i avstandsforhold, og det ble ikke så ofte sengekos som man gjerne ønsker :P

Men, en måte kan være å ha sexy samtaler via msn, gjerne med webcam. Se på hverandre hvis dere er komfortable med det, er selvfølgelig ikke noe fullgodt alternativ til sex, men en bra kompensasjon når man først har avstandsforhold.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Og når skal forholdet gå fra avstand til sammen? Om det ikike skjer snart så er forholdet over hvert øyeblikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...