Gjest Luann Skrevet 18. mai 2010 #61 Skrevet 18. mai 2010 Nei. Jeg er ikke mann, men er sammen med ei jente, så jeg lot meg selv få lov til å svare. Jeg ville aldri gått fra min kjæreste om vekta økte 5-10 kg, men jeg ville nok sagt ifra hvis vekta økte veldig mye(da snakker jeg om 15 kg++ noe som er ganske mye for folk flest, med mindre de er veldig undervektig i utgangspunktet). Jeg er en kvinne som også tenner på kvinner (men jeg er ikke lesbisk), og jeg har absolutt ingen problemer med jenter som veier 30 kg for mye. Kvinnelig overvekt har aldri vært en turn off for meg. Tvert imot. Det er noe ekstremt kvinnelig med en myk kropp som har en overflod av former. Men dama må selv være stolt av kroppen sin for at jeg skal tenne 100%. Hvis jeg skal ha sex med en slank person uten mye hofter, rumpe og pupper, da velger jeg heller en mann. Slanke og veltrente kvinner med sixpack får ikke fram villdyret i meg. De minner for mye om menn. Derimot så klarer jeg ikke å tenne på overvektige eller lubne menn. De kan ha verdens søteste personlighet, men jeg klarer likevel ikke å tenne, rent fysisk. Hvis kjæresten min hadde gått mye opp i vekt, så ville jeg definitvt ha slått opp med ham hvis han ikke hadde trent seg ned i vekt og forbedret sin fysiske form. For meg er fett noe feminint. Idealmannen min skal liksom være slank og vital. Han skal være sprek og være klar til å beskytte dama si. En lubben kosebamse blir helt feil for meg.
Gjest Airi Chikako Skrevet 18. mai 2010 #62 Skrevet 18. mai 2010 (endret) 99 prosent av alle menn ville droppet jenta. 99 prosent av alle jenter ville godtatt at gutten la på seg litt. Take it or leave it. Vekta har ALT å si om en jente er vakker eller ei. Har jeg aldri fått noe inntrykk av. Jeg har gått både opp og ned etter at jeg fikk meg kjæreste, og han har ikke lagt merke til det en gang. På meg varierer vekten i løpet av året, så i jula var jeg jo litt rundere enn til vanlig. Tviler på at 99% av alle menn er så overfladiske at de dumper noen for noen få kilo. Dette ble litt vel kynisk. Endret 18. mai 2010 av Airi Chikako
Gjest Tore Skrevet 18. mai 2010 #63 Skrevet 18. mai 2010 Spørsmål til menn her: Ville du ha droppet å bli partner med ei jente dersom hun veide 5 kg for mye etter din smak? Aldri!! Hva er foresten for mye? Etter min smak? vanskelig og si, men det er ikke det som teller hvis man liker jenta og tenner på henne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #64 Skrevet 18. mai 2010 Tviler på at 99% av alle menn er så overfladiske at de dumper noen for noen få kilo. Dette ble litt vel kynisk. Spørsmålet gjaldt jo ikke å dumpe noen, men å droppe å bli sammen med på grunn av.
Gjest Airi Chikako Skrevet 18. mai 2010 #65 Skrevet 18. mai 2010 Spørsmålet gjaldt jo ikke å dumpe noen, men å droppe å bli sammen med på grunn av. Ok... da blir jo saken en annen. Noen ville sikkert det, om de virkelig satte sånne ting høyt. Men da ville jo ikke jenta vært en aktuell partner i det hele tatt, så jeg forstår ikke problemstillingen.
nettslaven Skrevet 18. mai 2010 #66 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Sier ikke annet enn dette jeg: Mye å ta i,,mye å være glad i Endret 18. mai 2010 av nettslaven
Gjest Eurodice Skrevet 18. mai 2010 #67 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er en kvinne som også tenner på kvinner (men jeg er ikke lesbisk), og jeg har absolutt ingen problemer med jenter som veier 30 kg for mye. Kvinnelig overvekt har aldri vært en turn off for meg. Tvert imot. Det er noe ekstremt kvinnelig med en myk kropp som har en overflod av former. For meg er fett noe feminint. Med 30 kg overvekt har man nok en myk kropp, dissemyk. Den overfloden av det du benevner former, ville jeg kalle valker og fett. Jeg synes ikke det er tiltrekkende hverken hos kvinner eller menn.
Miss Undercover Skrevet 18. mai 2010 #68 Skrevet 18. mai 2010 99 prosent av alle menn ville droppet jenta. 99 prosent av alle jenter ville godtatt at gutten la på seg litt. Take it or leave it. Vekta har ALT å si om en jente er vakker eller ei. Om man er eldre enn 18 og kaster et blikk på omgivelsene vil man se at dette på ingen måte stemmer. 5 kilo pluss i perioder eller med alderen er mer vanlig enn uvanlig for damer (og menn også sikkert) og alle par jeg ser rundt meg holder sammen til tross for noen kilo ekstra på damen, altså.
Gjest Luann Skrevet 18. mai 2010 #69 Skrevet 18. mai 2010 Med 30 kg overvekt har man nok en myk kropp, dissemyk. Den overfloden av det du benevner former, ville jeg kalle valker og fett. Jeg synes ikke det er tiltrekkende hverken hos kvinner eller menn. Jeg kan vel ikke noe for at det er min preferanse. Noen synes at valker og fett er ekkelt, andre synes at det er sexy og opphissende. So what? Det er vel bare bra at folk tenner på ulike ting. Former og fett er selvsagt ikke alltid det samme, men det henger faktisk ofte sammen. På jenter, da. Det er jo heller ikke sånn at jeg tenner på alle slanke og veltrente menn og alle "dissemyke" damer. Personligheten må også være tiltrekkende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå