jea Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Hvorfor er det så mange som hetser hverandre her Syns det er så utrolige mange usakelige ting som blir sagt av de som skriver "gjest" Kan man ikke få spørre om hva man vil ,mange som lurer på forskjellige ting i verden her da..Syns folk som syns det er usaklig og syns dette med bryllup er teit ,Hold dere unna da vel...... :o Dette var da min mening,håper forumet blir bedre!! :blunke:
Lula Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 HERREGUD, hvorfor klarer dere ikke bare å overse dette???? Les de innleggene dere synes er interessante og svar der dere vil, og d*** i resten! Ved å starte disse trådene, og komme med motangrep mot "gjester" (eller hvem det enn er som skriver "hets" dere ikke liker), så hiver dere bare bensin på bålet. NÅR SKAL DERE FATTE DET? God damn it!
Pusekatt Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Well, dette er et bryllupsforum da, så de som har spørsmål i forbindelse med bryllup har etter min mening mye større rett og grunn til å være her enn de som kun er ute etter å latterliggjøre eller hetse andre......
Tatum Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Jeg synes dette forumet er morsomt jeg. Har ingen gifteplaner, men det er utrolig underrholdende å lese om hvordan folk mekker og styrer i forbindelse med bryllup. Det samme gjelder barn og familie, har ingen barn, men morer meg med å lese hva man blir opptatt av når man får småttiser.
Agnes Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Jea. Herre Gud er allmektig, javisst, men jeg tror det vil ha større effekt om du henvender deg direkte til de hetsende brukerne. Selv om det aldeles ikke skader å ta med et ønske om at frekkaser og eklinger forbedrer seg i aftenbønnen. :kgsmil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå