Gå til innhold

Salatslynge

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bursdagsgave tilgode fra samboeren min, og kom på at jeg ønsker meg salatslynge :) Er det noen som kan anbefale en, og noen som vet om nettbutikker jeg kan kjøpe fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare om en, og det er Tupperware sin :) Har ingen personlige erfaringer med den, men jeg har hørt mange skryte av den. Hvis jeg ønsket meg en sånn sak, tror jeg at jeg ville kjøpt den fra Tupperware..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en salatslynge fra bokklubben.no. Men syntes det er en vanvittig unyttig ting. Har brukt den en gang, men ser virkelig ikke vitsen. ;)

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg kjøpte min på Kitch`n og den er veldig god.

Salatslyngen er helt genial synes jeg - slipper å blaute ut masse håndklær eller bruke en halv tørkerull....

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har tupperware sin, og anbefaler den ikke. Den er stor og tung og har en rekke andre funksjoner som (etter mine begreper) er unyttige. Dessuten er den rød og stygg (fortiden - da jeg kjøpte var den pistasjegrønn, heller ikke min favorittfarge). På hytta har jeg Eva Solo sin som er veldig fin å se på, men kanskje ikke av de mest praktiske. Men skulle jeg kjøpt en ny og måtte velge mellom Tupperware og Eva Solo hadde jeg valgt Eva Solo.

Jeg har også prøvd Zylizz sin, og det er desidert den beste av de tre jeg har brukt en del.

Skrevet

jeg har denne salatslyngen jeg har kjøpt min for 30 kr på fretex, men de selges på traktøren.

Jeg bruker min salatslynge hver dag, det er i lag med stavmikseren det meste brukte kjøkkenutstyret jeg har.

Skrevet

Ikea sin salatslynge koster 39 kroner og duger som bare det. Har aldri eid en salatslynge før, så jeg kan ikke si at jeg er særlig feinschmecker på området, men det er jo bare en sentrifuge, liksom - hvor stor forskjell kan det være på dem? Kvaliteten virker god.

Skrevet

Jeg har en fra Zylizz som jeg har hatt i ca. 7 år. Den brukes jevnlig og det er fremdeles ingen grunn til å bytte den ut. Det som muligens avgjør kvaliteten på en salatslynge er vel at den spinner skikkelig og den må ikke være vanskelig å holde i gang, det er jo bare å teste ut i butikken. Min har ikke sveiv og tannhjul, men en snor man drar i (som omvendt jojo) og det fungerer som et uvær.

Skrevet

Helt enig med lille katt!

Ikea sin duger som bare det! Og det til 39 kr :) Kan det bli bedre? Kjære deg, ikke bruk 500 kr på en salatslynge. Da får du heller sende de pengene til Haiti eller noe...

Gjest hudenmin
Skrevet

Dyr, men veldig god: http://www.rosleusa.com/Salad-Spinner-plu15690.html

Bollen kan brukes for seg selv - passer både til servering, så vel som laging og lagring av matvarer. Jeg liker når en ting kan ha flere funksjoner, spesielt på ett kjøkken der lagringsplassen kan være for liten.

(Jeg kjøpte vår på salg til en rimelig penge for mange år siden.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...