Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg tenkte at jeg omsider skulle skaffe meg Spotify men så må man ha invitasjons kode for å få gratis tilgang. Er det noen som har koder til det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Bare til info - de store record labels går bort fra fra spotify, bl.annet grunnet at spotify ikke har god nok økonomi til å betale dem. Det betyr at man ikke får så stort utvalg av sanger på spotify, så dere som plent skal ha det gratis er årsaken til det. Betal de 100 lappene, og ikke ødelegg for oss som faktisk er betalende medlemmer. Det er billig i forhold til så stort utvalg av musikk man får.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Har ikke råd til det desverre. Lurer på hvordan jeg skal få klart å betale de hundre kronene til bussen imorgen slik at jeg kommer meg til skolen, da betaler jeg ikke spotify når jeg kan få gratis.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Denne tråden bør ryddes vekk: da den oppfordrer til lovbrudd!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Denne tråden bør ryddes vekk: da den oppfordrer til lovbrudd! Æææh.. Hvilket lovbrudd?
Gjest Agurkolat Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 TS: Berre google "spotify invite", og du får opp ein haug med metoder korleis ein kan få invitasjon.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 http://www.gratispremium.com/?ref=364812 Gratis Spotify Premium.
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 JEg blir litt oppgitt over de få premium gratis sidene.. Som nevnte over her, spotify er på vei nedover til bunn, og de gidder neppe start opp igjen for å si det slik. Grusomt irriterende for jeg liker å ha den på mobilen min. Og betaler gladelig de 100 kr.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 http://www.gratispremium.com/?ref=364812 Gratis Spotify Premium. Hvis 6 av dere går inn her og følger trinnene får selvfølgelig denne brukeren gratis spotify premium. Smart move å legge inn linken her fårn si.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Bare til info - de store record labels går bort fra fra spotify, bl.annet grunnet at spotify ikke har god nok økonomi til å betale dem. Det betyr at man ikke får så stort utvalg av sanger på spotify, så dere som plent skal ha det gratis er årsaken til det. Betal de 100 lappene, og ikke ødelegg for oss som faktisk er betalende medlemmer. Det er billig i forhold til så stort utvalg av musikk man får. For studenter etc, som faktisk ofte snur på tier'n for å ha mat siste uken før stipendet kommer på konto, har disse hundrelappene MYE å si. Hadde jeg vært i jobb, skulle jeg ha vært den første til å betale for spotify. Jeg ønsker virkelig å støtte opp om spotify. Jeg har rett og slett ikke økonomi til det, dog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå