Gjest Ninni Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg skrev til kjæresten min på chat at; jeg er i hvertfall glad i bare deg<3, kan det misoppfattes? Han mener at det oser av dårlig samvittighet og at jeg prøver og øverbevise han om noe...Jeg har ikke dårlig samvittighet og skrev det kun før at jeg mente det!!!Er frykteligt glad i han. Nå vil jeg ikke snakke med deg mer, svarer du så svarer ikke jeg skrev han sen. Jeg er så lei meg at jeg ikke finner ord:(Vet ikke vad jeg ska gjøre nå? 17 maj kunne ikke blitt verre...
I Grosny Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Jeg skrev til kjæresten min på chat at; jeg er i hvertfall glad i bare deg<3, kan det misoppfattes? Han mener at det oser av dårlig samvittighet og at jeg prøver og øverbevise han om noe...Jeg har ikke dårlig samvittighet og skrev det kun før at jeg mente det!!!Er frykteligt glad i han. Nå vil jeg ikke snakke med deg mer, svarer du så svarer ikke jeg skrev han sen. Jeg er så lei meg at jeg ikke finner ord:(Vet ikke vad jeg ska gjøre nå? 17 maj kunne ikke blitt verre... Det høres ut som om han har ett stygt sjalusiproblem. Kanskje du skal ringe til han å si at du trenger en god klem. Med en gang. Hvis du orker og ønsker å leve med den sjalusien da. Dette er ikke godt, og jeg har ikke gode råd, men jeg håper det går bra for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå