Gå til innhold

ny gutt og ny pikk....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bakfra, og om jeg sitter oppå ham med knærne samlet (om du kan se for deg det), eller om jeg ligger med bena opp på hans ene skulder mens han står på knærne og løfter hoftene mine.

Disse stillingene får min gjennomsnittlig utstyrte partner til å kjennes enorm ut, ofte gjør det "godtvondt" fordi han kommer så langt inn. I tillegg får jeg alltid g-punktsorgasme når jeg sitter oppå. :enig:

Utover det beveger jeg meg mye slik at han treffer riktig, bruker hoftebevegelser og motstøt. Når jeg passer på at det er godt for meg, fører det av en eller annen grunn til at det blir godt for ham også. :ler:

Ingenting gir mer tenning enn når partner virkelig viser at hun nyter det og virkelig er aktiv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bakfra, og om jeg sitter oppå ham med knærne samlet (om du kan se for deg det), eller om jeg ligger med bena opp på hans ene skulder mens han står på knærne og løfter hoftene mine.

Disse stillingene får min gjennomsnittlig utstyrte partner til å kjennes enorm ut, ofte gjør det "godtvondt" fordi han kommer så langt inn. I tillegg får jeg alltid g-punktsorgasme når jeg sitter oppå. :enig:

Utover det beveger jeg meg mye slik at han treffer riktig, bruker hoftebevegelser og motstøt. Når jeg passer på at det er godt for meg, fører det av en eller annen grunn til at det blir godt for ham også. :ler:

Mmm, digg.

Altså, når du sier oppå han..så har du liksom fotsålene ned da? Og ikke knærne? At du liksom sitter på huk? Herlighet for en novise jeg er.

Skrevet

Mmm, digg.

Altså, når du sier oppå han..så har du liksom fotsålene ned da? Og ikke knærne? At du liksom sitter på huk? Herlighet for en novise jeg er.

Ja, som man sitter i huk, nærmest. Jeg holder knærne og lårene samlet foran meg, og føttene på madrassen, evt. rett frem, og så glir jeg frem og tilbake. Gir en helt sinnsyk g-punktstimulering. Stillingen heter sikkert noe, men vi har kommet frem til den på egen hånd, har ikke lett den opp noe sted.

Sikkert ikke alle som liker å "ri" eller bli ridd på den måten, det krever jo også at man er ganske våt så det ikke blir for mye friksjon. :sjenert:

Det er jo det som er det beste med sex med en fast partner, det er som dans. Alle har sine favorittstillinger, og sammen utvikler man et repertoar som stadig kan utvides. Til slutt vinner man VM i pardans mellom laknenen. :fnise:

Skrevet (endret)

Du skal ikke se bort i fra at den dårlige sexen kommer av en usikkerhet etter å ha vært borti feil kvinner, og at dette kunne blitt langt bedre etterhvert om du hadde fått ham til å føle seg vel med det han har.

Er det ikke lov å fortelle hva man liker og ikke liker?

Greit, han kan ikke noe for at han er "dårlig utstyrt", men det er da i grunn ikke hennes oppgave å gå han til å få opp selvtilliten på det området, er det vel?

Mulig hennes "eks" var usikker, og selvsagt er det synd, men allikevel så syns jeg ikke hennes oppgave er å få han til å føle seg bedre, på lik linje som hun heller ikke skal få han til å føle seg usikker.

Har og hatt sex med en med veldig liten penis.

Jeg er ingen fanatiker angående store peniser, men ja takk til en gjennomsnittlig.

Når jeg hadde sex med han med den lille penisen, må jeg innrømme at jeg ikke kjente noen ting, og jeg er ikke vid nedentil heller.

Endret av Sæzzy
Skrevet

Du må forstå at vi kvinner ønsker menn som er selvsikre og kan ta vare på oss. Ikke en som stammer og skjelver når han tar oss på låret. Det er blitt nevnt gang på gang, det er ikke penis vi tenner på men mannens hode/evne til å dominere/ta kontroll.

:jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke lov å fortelle hva man liker og ikke liker?

Greit, han kan ikke noe for at han er "dårlig utstyrt", men det er da i grunn ikke hennes oppgave å gå han til å få opp selvtilliten på det området, er det vel?

Mulig hennes "eks" var usikker, og selvsagt er det synd, men allikevel så syns jeg ikke hennes oppgave er å få han til å føle seg bedre, på lik linje som hun heller ikke skal få han til å føle seg usikker.

Har og hatt sex med en med veldig liten penis.

Jeg er ingen fanatiker angående store peniser, men ja takk til en gjennomsnittlig.

Når jeg hadde sex med han med den lille penisen, må jeg innrømme at jeg ikke kjente noen ting, og jeg er ikke vid nedentil heller.

Nei, for all del. I et forhold skal man selvsagt ikke bruke energi på å bygge opp hverandre og få hverandre til å føle seg vel sammen. Jeg antar da at du synes det er helt greit at mannen svarer "ja" neste gang du spør om rompa di ser svær ut i de nye fine buksene.

Jeg har også hatt sex med små peniser, og har enda til gode å ikke kjenne noe. You do the math.

Gjest "gjest"
Skrevet

hadde med meg en "venn" hjem i helgen. det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der kliss nakne begge to.

jeg tar hendene mine nedover for å runke han, og hva kjenner jeg? jo en MINIPIKK!

den var maks 10-11 centimeter stiv, og jeg droppa hele sexen. løy og sa jeg hadde vondt i magen.

eksen min sin var sikkert 22-24. merket virkelig forskjell.

fikk nesten litt angst jeg. mener ikke være ufin altså, men jeg tenker at jeg kommer vel aldri til å merke stort til sexen mellom han og meg uansett eller?

liker han godt, men må innrømme at jeg er redd jeg ikke klarer å bli tilfredsstilt av han. er og redd han ikke vil kjenne stort til tilfredsstillelse av sex med meg.

noen meninger eller erfaringer?

11 cm pikk er da ikke en minikuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...