Gå til innhold

ny gutt og ny pikk....

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde trodd at fyren var rå i senga hadde jeg sørget for å teste ut teorien! Jeg hadde ikke latt meg stoppe av en litt liten tiss ihvertfall. Kanskje du gikk glipp av en heidundrande deilig opplevelse?

Sant, så sant... :) Hilsen ts.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt var med en på 11 cm, men i motsetning til deg legger jeg ikke mye i dette med størrelse, og lot meg bare trekke inn. Han visste virkelig hva han gjorde, og han traff meg perfekt. Synd at en bagatell som liten penis skal ødelegge for noe som kunne blitt veldig bra.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt var med en på 11 cm, men i motsetning til deg legger jeg ikke mye i dette med størrelse, og lot meg bare trekke inn. Han visste virkelig hva han gjorde, og han traff meg perfekt. Synd at en bagatell som liten penis skal ødelegge for noe som kunne blitt veldig bra.

ts her. det har da ikke ødelagt en dritt!!

hvor får du det fra?

Gjest Gjest
Skrevet

Han skjønner selvsagt tegninga. Du får vondt i magen når du kjenner ham for første gang. Han er klar over at han har liten penis, og har kanskje til og med opplevd enda dårligere avvisninger enn din. Du er heldig om du hører noe fra ham igjen.

Gjest Bimbo
Skrevet

Jeg elsker å kose meg med herlige gutter :gjeiper: I det begrepet ligger det også en stor og deilig kuk...Ligger ikke med gutter med mindre en 18 cm. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han skjønner selvsagt tegninga. Du får vondt i magen når du kjenner ham for første gang. Han er klar over at han har liten penis, og har kanskje til og med opplevd enda dårligere avvisninger enn din. Du er heldig om du hører noe fra ham igjen.

ts her.

Ikke nødvendigvis tror jeg da. Har allerde hørt fra han igjen, så. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hadde med meg en "venn" hjem i helgen. det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der kliss nakne begge to.

jeg tar hendene mine nedover for å runke han, og hva kjenner jeg? jo en MINIPIKK!

den var maks 10-11 centimeter stiv, og jeg droppa hele sexen. løy og sa jeg hadde vondt i magen.

eksen min sin var sikkert 22-24. merket virkelig forskjell.

fikk nesten litt angst jeg. mener ikke være ufin altså, men jeg tenker at jeg kommer vel aldri til å merke stort til sexen mellom han og meg uansett eller?

liker han godt, men må innrømme at jeg er redd jeg ikke klarer å bli tilfredsstilt av han. er og redd han ikke vil kjenne stort til tilfredsstillelse av sex med meg.

noen meninger eller erfaringer?

Tviler på du vet hvor mye 24 cm er jeg ! La mannen finne seg en jente som fortjener han

ps: du faller ikke under den kategorien

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Jeg innrømmer med hånden på hjertet at jeg gjerne vil ha gjennomsnittlig utstyrte menn. Jeg har hatt dårlig sex med én eneste mann med bitteliten penis, og det har dessverre gjort sitt til at jeg passer på å få kontrollert størrelsen før han har begynt å kle av seg.

Ja, jeg vet at det er forkastelig av meg, og jeg ville ikke droppet en fantastisk mann på grunn av dette, men en fantastisk mann med lite utstyr har ennå ikke dukket opp. Om det skulle skje, ville jeg definitivt prøvd å få det til å funke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg innrømmer med hånden på hjertet at jeg gjerne vil ha gjennomsnittlig utstyrte menn. Jeg har hatt dårlig sex med én eneste mann med bitteliten penis, og det har dessverre gjort sitt til at jeg passer på å få kontrollert størrelsen før han har begynt å kle av seg.

Ja, jeg vet at det er forkastelig av meg, og jeg ville ikke droppet en fantastisk mann på grunn av dette, men en fantastisk mann med lite utstyr har ennå ikke dukket opp. Om det skulle skje, ville jeg definitivt prøvd å få det til å funke.

ENIG ENIG ENIG ENIG ENIG ENIG ! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at den dårlige sexen kommer av en usikkerhet etter å ha vært borti feil kvinner, og at dette kunne blitt langt bedre etterhvert om du hadde fått ham til å føle seg vel med det han har.

Skrevet (endret)

Du skal ikke se bort i fra at den dårlige sexen kommer av en usikkerhet etter å ha vært borti feil kvinner, og at dette kunne blitt langt bedre etterhvert om du hadde fått ham til å føle seg vel med det han har.

Helt klart. Men jeg var ganske uerfaren da, og hadde ikke mye å stille opp med selv. Nå vet jeg at sex ikke trenger å ha noe med størrelse å gjøre, jeg har også hatt riktig dårlig sex med en meget velutstyrt mann. (Jeg er derfor like skeptisk til velutstyrte menn.)

Skulle jeg treffe en fantastisk mann med liten penis, er jeg derfor ikke veldig bekymret. Jeg kommer til å gjøre mitt beste, og om han også gjør det samme, blir det sikkert meget, meget bra. :jepp:

Endret av AngeliqueW
Gjest Gjest
Skrevet

Helt klart. Men jeg var ganske uerfaren da, og hadde ikke mye å stille opp med selv. Nå vet jeg at sex ikke trenger å ha noe med størrelse å gjøre, jeg har også hatt riktig dårlig sex med en meget velutstyrt mann. (Jeg er derfor like skeptisk til velutstyrte menn.)

Skulle jeg treffe en fantastisk mann med liten penis, er jeg derfor ikke veldig bekymret. Jeg kommer til å gjøre mitt beste, og om han også gjør det samme, blir det sikkert meget, meget bra. :jepp:

Godt for deg! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du må forstå at vi kvinner ønsker menn som er selvsikre og kan ta vare på oss. Ikke en som stammer og skjelver når han tar oss på låret. Det er blitt nevnt gang på gang, det er ikke penis vi tenner på men mannens hode/evne til å dominere/ta kontroll.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, så det er det også greit om mannen stikker inn en finger på deg for å forsikre seg om at glufsa di ikke er for vid? Samme prinsippet.

Skrevet

Ok, så det er det også greit om mannen stikker inn en finger på deg for å forsikre seg om at glufsa di ikke er for vid? Samme prinsippet.

Ja, det er det jo. Det har jeg tenkt på før, og er klar over at dette er et like stort problem for menn, og verre å finne ut av. For alt han vet, ligger jeg der som en død fisk og aner ikke hvordan jeg skal bruke knipemusklene...

Om det hadde vært tilfellet, hadde jeg mest sannsynlig ikke hørt noe mer fra ham.

Jeg er trebarnsmamma, og har gjort mye knipeøvelser for å stramme opp igjen, men noen jomfru blir jeg nok aldri. Nå har det aldri vært noe problem, de få jeg går til sengs med er klar over at det har passert tre barnkropper gjennom "glufsa" mi, og blir som regel meget positivt overrasket over hvor stram jeg likevel er. Jeg vet hvilke stillinger som gir mest nytelse om han er litt liten ifht meg, og utover handler sex mindre om penetrering og mer om innlevelse, teknikk og tenning.

Akkurat derfor er penisstørrelse mindre viktig nå enn før.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er det jo. Det har jeg tenkt på før, og er klar over at dette er et like stort problem for menn, og verre å finne ut av. For alt han vet, ligger jeg der som en død fisk og aner ikke hvordan jeg skal bruke knipemusklene...

Om det hadde vært tilfellet, hadde jeg mest sannsynlig ikke hørt noe mer fra ham.

Jeg er trebarnsmamma, og har gjort mye knipeøvelser for å stramme opp igjen, men noen jomfru blir jeg nok aldri. Nå har det aldri vært noe problem, de få jeg går til sengs med er klar over at det har passert tre barnkropper gjennom "glufsa" mi, og blir som regel meget positivt overrasket over hvor stram jeg likevel er. Jeg vet hvilke stillinger som gir mest nytelse om han er litt liten ifht meg, og utover handler sex mindre om penetrering og mer om innlevelse, teknikk og tenning.

Takker for godt svar!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke stillinger da? :sjenert:

Skrevet

Hvilke stillinger da? :sjenert:

Bakfra, og om jeg sitter oppå ham med knærne samlet (om du kan se for deg det), eller om jeg ligger med bena opp på hans ene skulder mens han står på knærne og løfter hoftene mine.

Disse stillingene får min gjennomsnittlig utstyrte partner til å kjennes enorm ut, ofte gjør det "godtvondt" fordi han kommer så langt inn. I tillegg får jeg alltid g-punktsorgasme når jeg sitter oppå. :enig:

Utover det beveger jeg meg mye slik at han treffer riktig, bruker hoftebevegelser og motstøt. Når jeg passer på at det er godt for meg, fører det av en eller annen grunn til at det blir godt for ham også. :ler:

Skrevet

Tråden er ryddet igjen. Ved neste rydding stenges tråden.

Trampe -mod-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...