Gå til innhold

ny gutt og ny pikk....

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hadde med meg en "venn" hjem i helgen. det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der kliss nakne begge to.

jeg tar hendene mine nedover for å runke han, og hva kjenner jeg? jo en MINIPIKK!

den var maks 10-11 centimeter stiv, og jeg droppa hele sexen. løy og sa jeg hadde vondt i magen.

eksen min sin var sikkert 22-24. merket virkelig forskjell.

fikk nesten litt angst jeg. mener ikke være ufin altså, men jeg tenker at jeg kommer vel aldri til å merke stort til sexen mellom han og meg uansett eller?

liker han godt, men må innrømme at jeg er redd jeg ikke klarer å bli tilfredsstilt av han. er og redd han ikke vil kjenne stort til tilfredsstillelse av sex med meg.

noen meninger eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest ladyinred
Skrevet

Seriøst??? Hvis det er din holdning til sex så fortjener du ikke en eneste millimeter...

Hva vet du om at han ikke hadde klart å tilfredstille deg? Jeg har selv vært med gutter som har hatt noenlunde samme størrelse som du beskriver. Hadde nok minst like god sex ( om ikke enda bedre! ) med dem som med andre "større". For meg så betyr størrelsen ingenting. Så hvis du er så fiksert på størrelsen på pikken til "vennen" din så får du finne deg en annen ( kan gå laaaang tid før du finner en på 22-24...! ). For å være ærlig så tror jeg at jeg hadde hatt problemer med en så stor. Tror ikke jeg hadde fått nyte sex på samme måte da nei.

En liten kanin som kan sakene sine er mye bedre. Vill og hemningsløs sex! :)

Gjest Gjest
Skrevet

hadde med meg en "venn" hjem i helgen. det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der kliss nakne begge to.

jeg tar hendene mine nedover for å runke han, og hva kjenner jeg? jo en MINIPIKK!

den var maks 10-11 centimeter stiv, og jeg droppa hele sexen. løy og sa jeg hadde vondt i magen.

fikk nesten litt angst jeg. mener ikke være ufin altså, men jeg tenker at jeg kommer vel aldri til å merke stort til sexen mellom han og meg uansett eller?

liker han godt, men må innrømme at jeg er redd jeg ikke klarer å bli tilfredsstilt av han. er og redd han ikke vil kjenne stort til tilfredsstillelse av sex med meg.

hehehe, Gud velsigne deg O store "size-queen".

Du kan jo hukke opp med en neger, eller gjøre en pre-screening av gutta for å finne de med tilfredsstillende lem.

Gjest Benedicte
Skrevet

10-11 cm er ikke lett å oppnå nytelse av, så jeg skjønner deg godt, TS. Sex blir kronglete og ofte en nedtur når mannens utstyr er såpass lite. Simple fact of life.

Gjest Mahareth
Skrevet

Du kan jo vurdere å ha sex med ham før du avskriver ham pga størrelse? Det er da ikke det eneste som utgjør forskjellen på god og dårlig sex...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Seriøst??? Hvis det er din holdning til sex så fortjener du ikke en eneste millimeter...

Hva vet du om at han ikke hadde klart å tilfredstille deg? Jeg har selv vært med gutter som har hatt noenlunde samme størrelse som du beskriver. Hadde nok minst like god sex ( om ikke enda bedre! ) med dem som med andre "større". For meg så betyr størrelsen ingenting. Så hvis du er så fiksert på størrelsen på pikken til "vennen" din så får du finne deg en annen ( kan gå laaaang tid før du finner en på 22-24...! ). For å være ærlig så tror jeg at jeg hadde hatt problemer med en så stor. Tror ikke jeg hadde fått nyte sex på samme måte da nei.

En liten kanin som kan sakene sine er mye bedre. Vill og hemningsløs sex! :)

Jeg spør om råd og erfaringer her.

Jeg tenker at jeg nesten ikke ville kjent det hvis vi hadde sex. Har en mann med mindre penis, og det var en katastrofe!

Vil og legge til at stor ikke er synonymt med super bra! Bare så det er sagt. ;) Ofte, med min eks syns jeg det kunne være litt ubehagelig, spesielt i enkelte stillinger siden den kom litt for langt inn, så jeg mener altså ikke at stort er bra, men jeg syns den virket veldig liten og det må jeg få si. :)

Men takker for erfaringen din. Da kan det godt hende han tilfredsstiller meg, men prøver bare å formidle at jeg er redd for at jeg og kanskje ikke kunne klart å tilfredstille han og. Men... kanskje det ikke er sååå lite da? :)

hehehe, Gud velsigne deg O store "size-queen".

Du kan jo hukke opp med en neger, eller gjøre en pre-screening av gutta for å finne de med tilfredsstillende lem.

Nei takk ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo vurdere å ha sex med ham før du avskriver ham pga størrelse? Det er da ikke det eneste som utgjør forskjellen på god og dårlig sex...

Det vurderer jeg også. :)

Vil selvsagt ikke avskrive han pga størrelsen, men innrømmer at jeg "skvatt" litt, men jeg liker han godt og da kan det selvsagt hende jeg vurderer sex med han (jeg tenker på det, absolutt). Jeg tror absolutt det kan gå bra, men i helgen så, ja hva skal jeg si... jeg ble litt paff. Er bare ærlig. :gjeiper:

Vil og si igjen at en negerpikk er heller ikke å foretrekke, og jeg håper og tror det kan gå bra, men er faktisk interessert i å høre hva andre "syns" om den størrelsen, og erfaringer :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min forrige "venn" hadde samme str som du bemerker, men du skal lete lenge for å finne en så kosete og grom mann assa!! (jada, HAN dumpa MEG for jeg brøt avtalen som tilsa ingen følelser)hihi Men jeg fant drømmemannen senere så no hard feelings;-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

heheh, TS er jo åpenbart ei mannevond dame som bare tuller :)

Nei, er ærlig. Ser folk på 10cm som en normal størrelse på en pikk da eller???

Hadde ikke klagd hvis den var rundt 15.

Nei jeg har ikke målt med målebånd, annet enn med øynene og hendene mine. haha :P

10-11 cm er ikke lett å oppnå nytelse av, så jeg skjønner deg godt, TS. Sex blir kronglete og ofte en nedtur når mannens utstyr er såpass lite. Simple fact of life.

Håper ikke det egentlig...

sex er ikke alt, men at det betyr noe nekter vel ingen for.... ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min forrige "venn" hadde samme str som du bemerker, men du skal lete lenge for å finne en så kosete og grom mann assa!! (jada, HAN dumpa MEG for jeg brøt avtalen som tilsa ingen følelser)hihi Men jeg fant drømmemannen senere så no hard feelings;-)

Ok? Men hva med sexen? Regner med at den var ok, siden du ble dumpa og ikke omvendt? :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Hvis vi har sex, noe vi trolig kommer til å ha så regner jeg med at det blir mye doggystyle. :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, er ærlig. Ser folk på 10cm som en normal størrelse på en pikk da eller???

Hadde ikke klagd hvis den var rundt 15.

Nei jeg har ikke målt med målebånd, annet enn med øynene og hendene mine. haha :P

hehe, nei, 10-11 cm er ikke normalt. Det var ikke derfor jeg mente du tullet. :)

Dropp fyren hvis du mener han har for liten kuk. Det er ditt problem og ikke hans :) Nok av fisk i havet for dere begge :)

Gjest Forbauset
Skrevet

Må bare sitere følgende:

""Vaginastudier

Teamet Masters og Johnson var forskerpionerer en rekke områder innenfor menneskelig seksualitet fra 1957 til 1990-åra.

De studerte blant annet vagina for å finne gjennomsnittsstørrelsen hos kvinner som ikke har født.

•Etter 100 målinger kom de fram til at gjennomsnittlig lengde på en ustimulert vagina er 7 til 8,25 centimeter. Den bakre innvendige vidden var gjennomsnittlig 2 centimeter.

•I opphisset tilstand økte gjennomsnittslengden til 9,5 til 14,6 centimeter, og vidden til 5,5 til 6,4 centimeter.""

Så hva pokker skal du med en lengde på 22-24 cm? ha den i halsen bakveien? Du treffer livmorhalsen lenge før den er halveis inne og det gjør bare vondt.. Tror du overdriver din eks "utstyr" med mindre du har målt.

I andre tråder blir det også diskutert størrelser, og ja vi har alle ulike preferanser, all respekt for det. Men må påpeke at sex er veldig mye, og at du i dette tilfelle ikke lot din nye patner få vise hva han kunne tilby. Syns faktisk du var ufin. En ærlig sak å ikke ønske sex med en fyr, men som sagt i ditt spesifikke tilfelle syns jeg virkelig ikke du ga noe av deg selv som taler til din fordel elelr gir deg noen sympati.

Skrevet

Dere vet ikke hva dere går glipp av,jenter.... Størrelsen har veldig lite å si på om en mann er en god elsker eller ikke. Simple fact of life!

Og dere er helt sikkert fysisk perfekte selv :ironi:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ok? Men hva med sexen? Regner med at den var ok, siden du ble dumpa og ikke omvendt? :gjeiper:

Den var super den;-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må bare sitere følgende:

""Vaginastudier

Teamet Masters og Johnson var forskerpionerer en rekke områder innenfor menneskelig seksualitet fra 1957 til 1990-åra.

De studerte blant annet vagina for å finne gjennomsnittsstørrelsen hos kvinner som ikke har født.

•Etter 100 målinger kom de fram til at gjennomsnittlig lengde på en ustimulert vagina er 7 til 8,25 centimeter. Den bakre innvendige vidden var gjennomsnittlig 2 centimeter.

•I opphisset tilstand økte gjennomsnittslengden til 9,5 til 14,6 centimeter, og vidden til 5,5 til 6,4 centimeter.""

Så hva pokker skal du med en lengde på 22-24 cm? ha den i halsen bakveien? Du treffer livmorhalsen lenge før den er halveis inne og det gjør bare vondt.. Tror du overdriver din eks "utstyr" med mindre du har målt.

I andre tråder blir det også diskutert størrelser, og ja vi har alle ulike preferanser, all respekt for det. Men må påpeke at sex er veldig mye, og at du i dette tilfelle ikke lot din nye patner få vise hva han kunne tilby. Syns faktisk du var ufin. En ærlig sak å ikke ønske sex med en fyr, men som sagt i ditt spesifikke tilfelle syns jeg virkelig ikke du ga noe av deg selv som taler til din fordel elelr gir deg noen sympati.

Takk for info. En sa jeg hadde kort kjede engang, så får være glad for det nå da. ;)

Sier ikke at jeg vil ha en på 22-24, men det jeg sier er at jeg syns 10cm var litt lite, tror jeg da.

Men hvem vet, kanskje jeg liker det? :)

Han vet da ikke min grunn til å takke nei til sex med han, jeg sa jeg hadde vondt i magen og det er det han vet.

Tviler på at han skjønte at jeg syns den var liten, for ingenting av hva vi gjorde med hverandre under dyna kan tilsi at jeg syns den var litt for liten.

Han fikk seg en runk... :kjefte:

Nei men for og ikke tulle... må få spørre om dette. Mulig jeg overdriver noen cm med min eks, men han hadde veldig stor. Når det er sagt så syns jeg det ofte var ubehagelig, siden den traff livmorhalsen og slikt. Ikke godt med en som er for stor heller nei. Hatet favorittstillingen min med min eks, som er doggy, siden det var direkte smertefullt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere vet ikke hva dere går glipp av,jenter.... Størrelsen har veldig lite å si på om en mann er en god elsker eller ikke. Simple fact of life!

Og dere er helt sikkert fysisk perfekte selv :ironi:

Nei jeg (ts) er ikke perfekt, og jeg tror han er helt rå i senga. Allikevel så stusset jeg over størrelsen. :) Men det var et ordtak om at så lenge man kan bruke den "riktig", så burde ikke størrelsen ha noe å si. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Helt grei størrelse dette. :)

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest Blubberella
Skrevet

Nei jeg (ts) er ikke perfekt, og jeg tror han er helt rå i senga. Allikevel så stusset jeg over størrelsen. :) Men det var et ordtak om at så lenge man kan bruke den "riktig", så burde ikke størrelsen ha noe å si. ;)

Hvis jeg hadde trodd at fyren var rå i senga hadde jeg sørget for å teste ut teorien! Jeg hadde ikke latt meg stoppe av en litt liten tiss ihvertfall. Kanskje du gikk glipp av en heidundrande deilig opplevelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...