Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første dag jeg traff denne mannen så ble jeg betatt å bare tenkte at dette va drømmemannen. Traff han via en fyr jeg var med før. Drømmemannen min la jeg til slutt til på Facebook, begynte å snakke der, kommentere bilder osv og fant ut at vi hadde utrolig mye til felles. Han spurte om jeg ville bli med på en bytur får det var mange måneder siden han hadde vert ute, takket selvfølgelig ikke nei til det ! Var bare me og han der, vi gikk på en av mine favorittsteder... Å hadde det kjempegøy å snakket om alt mulig, han har hatt mye rot i livet å sa da at han trengte ei dame så kunne passe på han å hjelpe han å få kontroll på livet igjen. Veldig åpen å ærlig var han.. Vi stakk på nachspiel til meg å hadde det koselig :) virket som han prøvde å kysse meg flere ganger fordi han så på meg lenge å stirret meg i øyene lenge, men jeg freaka litt ut å

ble så nervøs.. Jeg sovnet i senga han i sofaen. Søndagen kom, vi våkna snakka å forskjellig, sov litt igjen, laget mat, gikk tur i byen å slikt. Virka ikke som han ville fra hjem. Han gjentok stadig hvor koselig det var på lørdagen, han var litt full men var ikke noe galt i det, å han sa han håpet at han ikke gjorde noe dårlig "andreintrykk". Når han skulle hjem så sa han at jeg bare måtte ringe eller sende en melding om jeg ville finne på noe å at jeg var en Kjekk jente... Virket som han ville bli kjent med meg for han stilte spørsmål hele tiden,.. Han er 28 jeg er 20.... Men det skjedd ingen kyss eller noe lignende... Er det et bra tegn? Eller skal jeg bare bli bedre kjent med han å se hva som skjer? Dette. Litt nytt for meg, er alltid vandt med å få kyss første gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min kysset meg ikke på første date, og han var veldig forelsket. (Jeg også.)

Han viser jo på mange måter at han er interresert i deg, men kanskje han er en av de som går litt roligere frem på det området der?

Kos dere videre. :)

Skrevet

Å hadde det kjempegøy å snakket om alt mulig, han har hatt mye rot i livet å sa da at han trengte ei dame så kunne passe på han å hjelpe han å få kontroll på livet igjen. Veldig åpen å ærlig var han..

Det er jo dette som er problemet her, ikke det at han ikke kysset deg.

Skrevet

Den setningen så jeg ikke. Det forandrer mye.

Hadde en mann sagt det til meg ville jeg gitt ham telefonnummeret til kommunen og bedt ham om å kontakte psykiatrisk tjeneste der.

Så ville jeg ha takket pent for meg.

Når noen trenger å "reddes" er det vanligste utfallet at begge blir dratt ned. Ikke at personen får det bedre.

Det er ikke uten grunn at fagpersoner anbefaler oss å overlate dette til dem.

Skrevet

Er jo ingenting som er bedre om jeg faktisk hjelper han, for det kan jeg... Men jeg skvatt litt når han sa det..

Skrevet

Kanskje han bare vil ta det med ro og ikke stresse med sånne ting. Som første kyss osv.

Skrevet

Håper da det :) Takk for svar.

Blir så sjenert også, han er trossalt drømmemannen.

Skrevet

Jeg og kjæresten kyssa heller ikke på første date, var bare èn ha det-klem :)

Skrevet

Jeg kyssa heller ikke på 1. date, men det var fordi vi bare skulle ut som venner. på 2. "vennedate" kyssa vi.. ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

han har hatt mye rot i livet å sa da at han trengte ei dame så kunne passe på han å hjelpe han å få kontroll på livet igjen.

Jeg reagerte også på denne. Sikker på at drømmemannen din er en defekt mann som vil rote til livet ditt?

Min erfaring med psykisk syke menn er... holde seg laaaaaaaangt unna de. De er bad news. Og du vil angre.

Jeg sier det bare, du vil angre...

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg kyssa heller ikke typen på 1.date. Vi klemte faktisk ikke heller, fordi begge var sjenerte og usikre (hadde snakket lenge på nett, men det var veldig uvant for oss med en slik type date irl). For å understreke den kleine stemningen, tok jeg han i hånda etter endt date "hyggelig!", også et fast håndtrykk og farvel :ler:

Gikk lang tid før vi møttes for andre date, siden første var litt mislykka. Men vi hadde pratet om det, og da vi møttes andre gang hadde begge "lært leksa" og ga hverandre en god klem da vi møttes. Så kysset vi senere på kvelden etter en flott dag :yvonne:

Det at han ikke kysser deg på første date, betyr ikke at han ikke er interessert :)

Skrevet

Er jo ingenting som er bedre om jeg faktisk hjelper han, for det kan jeg... Men jeg skvatt litt når han sa det..

Mange jenter (jeg har også ønsket og tenkt dette) tror at vi er den som kan "redde" drømmeprinsen. Stort sett kan vi ikke det og vi innser at han faktisk ikke er drømmeprinsen likevel. Var jeg deg ville jeg vært veldig forsiktig! Og kanskje heller ventet på at han fikk orden på sitt eget liv (han er tross alt 28 år...)

Gjest Gjest
Skrevet

Mange jenter (jeg har også ønsket og tenkt dette) tror at vi er den som kan "redde" drømmeprinsen. Stort sett kan vi ikke det og vi innser at han faktisk ikke er drømmeprinsen likevel. Var jeg deg ville jeg vært veldig forsiktig! Og kanskje heller ventet på at han fikk orden på sitt eget liv (han er tross alt 28 år...)

Skrev ikke du nyss følgende i en annen tråd: "Han kom inn i livet mitt da alt sto på hodet og har hjulpet meg tilbake"? Så det er greit om dere har en kaotisk livssituasjon og ønsker at det kommer en mann som bringer livene deres på rett kjøl igjen, men en flykt og røm-situasjon hvis rollene byttes om? Du var forresten ikke alene om å verdsette såkalt trygghet. Slik jeg leser åpningsinnlegget her er det trygghet denne mannen søker, ikke en psykiatrisk dagvakt. Men det er altså synd og skam hvis en mann har slike ønsker, for det strider jo mot kvinners mannsideal, ikke sant, hvor mannen SKAL være trygg, stødig, forutsigbar, enkel og ukomplisert, mens kvinner ikke har noen problemer med å være det motsatte. I likestillingens navn.

Gjest Micka
Skrevet

Nå må du ikke bli blind av forelskelse,da. Og heller høre etter hva han faktisk sier. Du tror han er drømmemannen og ser det positive i hva han sier, uansett. men vi som er på utsiden ser skjær i sjøen, og bare en liten setning som den nevnt overfor - sier mangt om mye.

Gjest Micka
Skrevet

Skrev ikke du nyss følgende i en annen tråd: "Han kom inn i livet mitt da alt sto på hodet og har hjulpet meg tilbake"? Så det er greit om dere har en kaotisk livssituasjon og ønsker at det kommer en mann som bringer livene deres på rett kjøl igjen, men en flykt og røm-situasjon hvis rollene byttes om? Du var forresten ikke alene om å verdsette såkalt trygghet. Slik jeg leser åpningsinnlegget her er det trygghet denne mannen søker, ikke en psykiatrisk dagvakt. Men det er altså synd og skam hvis en mann har slike ønsker, for det strider jo mot kvinners mannsideal, ikke sant, hvor mannen SKAL være trygg, stødig, forutsigbar, enkel og ukomplisert, mens kvinner ikke har noen problemer med å være det motsatte. I likestillingens navn.

Du har misforstått.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har misforstått.

Nøyaktig hva har jeg misforstått? Les i tråden, da. Henvisning til psykiatrisk, en psykisk defekt mann og what not.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det utviklet seg heldigvis=)

Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig hvor mye dere kan advare mot denne mannen selv om dere ikke aner hva problemet er, kanskje la ts forklare det før dere kakler i hjel om dette problemet?

Og jeg er helt enig med den andre gjesten om Barcelone. Synes bare det er direkte ynkelig av henne å skrive det hun gjør i en annen tråd, og komme her og si det stikk motsatte, man bør i hvert fall holde fast på prinsippene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...