Engel Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg savner bryllupsforumet slik det var for 1 2/2 år siden jeg! :cry: (ja, jeg har vært her lenge, skulle vært gift nå hadde alt gått etter planen). Da var det minimalt med skittkasting og hakking og krangling, kan ikke huske noe sånt i det hele tatt! Og ikke var det "tulleinnlegg" heller, ikke sånne som man avslørte som det i alle fall. Hva er det egentlig som har skjedd, hvorfor har det kommet inne så mye "dritt" her?? Kan ikke folk få planlegge bryllup i fred, uten at andre må bry seg så sinnsykt? Og kan vi ikke være hyggelige? Kritikk er ok når noen ber om andres mening, og så lenge den er sakelig. Men det er også lov å holde kjeft. Kan vi ikke prøve å få et godt miljø her igjen??
meta Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Det holder jeg helt klart med deg i, Engel! Det var da vi begynte å planlegge bryllupet vårt og det var utrolig mye god hjelp å få!! Nå er jeg jo gift, men henger her litt innimellomfor å se om jeg kan bidra med noe, men det er jo så mye tull her at jeg ikke gidder...
Dødspingvinen Skrevet 21. september 2003 #5 Skrevet 21. september 2003 Enig... Det har gått litt nedenom og hjem her..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå