Gjest TS Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Ja nå har jg falt for en fyr og dette pga. hans personlighet. Han er akkurat slik jeg vil ha han: snill, inteligent, passe sosial, og ellers kan jeg kjenne igjen meg selv i mye ved han og tror dette også har litt å si for at jeg falt for han. Føler meg jo også tiltrukket av han på et vis, men merker også at jeg ikke direkte finner hans utseende spesielt atraktivt. Jeg vet han er en person jeg kunne ha elsket, vil jeg tenne mer på han etterhvert da, eller vil jeg miste interessen når interessen/forelskelsen har lagt seg? er jo litt forelsket i han, men har vært mer betatt i andre, men som jeg ikke vil dele livet med pga verdier etc. Så hva gjør jeg, er sikkelig forvirra og frustrert. noen tips eller erfaringer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Har du lyst å kysse ham? Har du lyst å ta på ham? Kribler det i magen når du ser ham? Kan du ikke vente på at han skal ta på deg, legge armen sin rundt deg? Kjenner du det i hele kroppen når han tar deg på skulderen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå