Gjest reebok Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Er ferdigutdannet juni 2010 og har fått jobb fra og med 1. august 2010. I juni vil jeg flytte fra byen jeg bor i, og til hjemstedet mitt, for så å "samle sammen" alt jeg eier og har og flytte til en annen kant av landet i starten av juli. Jobben jeg skal starte i er kommunal, og jeg vil derfor ikke motta lønn før 12. august 2010. I forbindelse med flytting, vil det gå med en del utgifter til transport, jeg ser at 90% av leilighetene har depositum på over 20.000,- og det er mulig jeg må kjøpe grunnleggende ting som kjøleskap/fryser og vaskemaskin. Spørsmålet: Vil jeg kunne få lån i forkant av jobbstart? Jeg regner egentlig med det- jeg ser ingen annen måte å skulle betale rundt 30.000++ på... Eller er det noen annen løsning?
Glynis Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Forbrukslån kan jo alle få, som vi har sett i Luksusfellen. Det er noen banker som tilbyr depositumslån hvis du har jobb, men så vidt jeg vet finnes det ingen fornuftig (billig) måte å låne til hvitevarer på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg mener å huske at forskjellige banker tilbyr depositumslån? Mulig jeg husker feil nå. Hvitevarer går kanskje an å kjøpe hos de store kjedene, flere tilbyr jo noen måneder betalingsutsettelse mot et gebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå