Gjest MieKatten Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er sammen med en flott mann, men han er så elendig på følelser. Han sier ikke at han er glad i meg, vi har etter ett år enda ikke kysset skikkelig. (tunge). Heller ikke holder han rundt meg og viser noe særlig at han er glad i meg. han har sagt det selv at han er dårlig til dette, og er klar over det, men jeg kjenner det sårer. Han koser mere med katten enn med meg...Det er faktisk så intenst med den katten at jeg begynner å bli sjalu på en katt... Hvordan i himmelens navn kan man ta opp en slik sak ? Forslag noen ?
NovaFlare Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Han sier ikke at han er glad i meg. Heller ikke holder han rundt meg og viser noe særlig at han er glad i meg. Hvis han verken viser eller sier at han er glad i deg, ikke kysser deg skikkelig eller holder rundt deg... Ja, hvordan i all verden har dine følelser klart å bli så sterke da? Og hvorfor blr du hos ham? Hvis du slår opp, så kanskje du får fram noen følelser i han da? Gjør det ikke det, så har du vel i grunn svaret...
Kråkesaks Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er sammen med en flott mann, men han er så elendig på følelser. Han sier ikke at han er glad i meg, vi har etter ett år enda ikke kysset skikkelig. (tunge). Heller ikke holder han rundt meg og viser noe særlig at han er glad i meg. Katta er ikke problemet her. Høres ikke ut som at dere har noe til forhold i det hele tatt. Hvorfor blir du? Vil du ha en sånn kjæreste, som ikke engang kysser deg skikkelig?
FrøkenFjong Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde i alle fall aldri klart å være i et sånt forhold! Det er jo fra kjæresten sin man skal få tilfredsstilt behovet for kos, oppmerksomhet og nærhet. Og det skal jo gå begge veier. Tror nesten du bare må si det rett ut, noe a la: "Jeg blir gal av at du nesten aldri tar på meg og viser at du er glad i meg. Du koser jo mer med katten enn med meg! Jeg tar meg i at jeg er sjalu på katten." Finnes vel nesten ikke noen annen måte å si det på. Så kan du jo spørre ham om han ikke liker å tungekysse. Men hvordan er hans behov for å få kos og oppmerksomhet fra deg da? Virker det som om han er fornøyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå