Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Klarte å total smadre mobiltelefonen min tidligere.. Helsikes russebuss Telefonen er 6mndr gammel og knyttet til Telenor. Noen som vet hva som vil skje ang forsikringen? Jeg har mobilforsikring, og tenker på dette med abonnementet. Får jeg tilsendt en tilsvarende telefon og fortsetter som vanlig, eller har jeg andre valg? Abonnementet jeg har hos telenor er forsåvidt ganske dyrt, så hadde ikke gjort meg noe om jeg kunne få byttet leverandør eller abonnement.
Anglofil Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Du ringer til 09000, der vil de gi deg nummeret til Tennant forsikring (som samarbeider med Telenor) som har ansvaret for mobilforsikringen, evt. kan du også kanskje lete det opp selv. Tennant forsikring vil sende et skjema som du fyller ut, og da vil ta seg av hva som skjer videre. Selve mobilforsikringen har ikke noe med abonnementet i seg selv å gjøre, og du vil få ny mobil. Mobilen blir betalt ned gjennom bindingen/avtalen hvis du har dette, uavhengig om du mister den eller ikke, og da vil du eventuelt få et bruddgebyr om du går over til en annen leverandør. Mvh Yvonne Endret 17. mai 2010 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå