bergengjest Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hei, jenter! Er det mange av dere som måtte tisse ute, for eksempel på konserter, fordi dere ikke hadde annet valg? Endret 16. mai 2010 av bergengjest
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 ja, jeg har tisset i skogen og bak kontainere og bak bygninger, akkuratt som menn gjør. men vi kvinner må jo blotte rompa når vi sitter på huk, så vi må velge våre steder med omhu. når blæra sprenger på, og det ikke fins noe offentlig toalett i nærheten, da tenker man som en mann :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 ja, jeg har tisset i skogen og bak kontainere og bak bygninger, akkuratt som menn gjør. men vi kvinner må jo blotte rompa når vi sitter på huk, så vi må velge våre steder med omhu. når blæra sprenger på, og det ikke fins noe offentlig toalett i nærheten, da tenker man som en mann :rødme: Står dere da? :gjeiper:
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Forsåvidt: vi står på våre to bein, mens vi huker oss sammen. See?
Gjest sardintroll Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg var på telttur i helgen, og i skauen er det dårlig med doer, for å si det sånn, så der var det å finne seg en busk. :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Er det mulig at noen jenter aldri har tisset ute?? Ikke når dere var barn engang. Har gjort det som voksen men bare i fylla når det ikke har vært noen annen mulighet:)
Gjest sardintroll Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Sikkert fler enn du aner, men det er nok ikke ale som har lyst til å legge ut om det. :gjeiper:
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Har man vært litt vant med friluftsliv opp igjennom årene har man vel også huket seg ned bak busker og kratt temmelig mange ganger Som de sier over her; må man så må man.
bergengjest Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2010 Er det hardt for dere med de tradisjonelle klærne for 17.mai? Jeg tror mange jenter har blæra fylle da..
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 17. mai 2010 #12 Skrevet 17. mai 2010 Hvorfor ligger denne på seksualitet egentlig?
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2010 #13 Skrevet 17. mai 2010 Hvorfor ligger denne på seksualitet egentlig? Kanskje utetissing er en fetisj for trådstarter?
bergengjest Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 17. mai 2010 Jeg syntes at seksualitet er den mest lest seksjon.. ;-) så, hva kan dere si om de klærne for 17.mai?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 17. mai 2010 #15 Skrevet 17. mai 2010 Kanskje utetissing er en fetisj for trådstarter? Jøss, ja, noen må vel like det også. =D
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2010 #16 Skrevet 17. mai 2010 hver gang jeg går i bunad, og blæra spenger på, så letter jeg bare på stakken, så lett som bare det vil si det er mer styr å holde på alle folder og passe på at kjolen ikke blir våt
bergengjest Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 18. mai 2010 hver gang jeg går i bunad, og blæra spenger på, så letter jeg bare på stakken, så lett som bare det vil si det er mer styr å holde på alle folder og passe på at kjolen ikke blir våt hva gjorde du i går?
Hapzen Skrevet 18. mai 2010 #18 Skrevet 18. mai 2010 senest i helga måtte jeg gjøre _alt_ ute. Vi var på billøp på en gammel flystripe og laaaangt fra sivilisasjonen. Var der fredag - søndag med bare EN avstikker til butikken lørdag kveld. Vi drakk om kveldene, så det ble en del doturer i skauen ja. Hadde med meg en rull papir
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2010 #19 Skrevet 18. mai 2010 igår brukte jeg ikke bunad, siden jeg måtte være hjemme å lese til eksamen :gjeiper: men syns du at det er veldig spennende å høre hvordan og hvor andre jenter tisser?
bergengjest Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 18. mai 2010 igår brukte jeg ikke bunad, siden jeg måtte være hjemme å lese til eksamen :gjeiper: men syns du at det er veldig spennende å høre hvordan og hvor andre jenter tisser? det er interessant å finne og høre på andre meninger, å utforske tabu temaer... lykka til eksamen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå