Gjest jeansgutt 21 Skrevet 25. mai 2010 #21 Skrevet 25. mai 2010 Flere av dere sier opptil 2 timer... bruker dere opptil 2 timer på ett runk/en orgasme?? :klø: Det hadde jeg aldri giddet.. Klart jeg gidder, jo lengre jeg runker, jo sterkere å flere orgasmer får jeg! Jeg bare digger lange runkestunder, holde igjen orgasmen leeenge før jeg lar alt eksplodere ukontrollert, feks en søndgags formiddag med masse tid:)
Vesla92 Skrevet 25. mai 2010 #22 Skrevet 25. mai 2010 Den raskeste runken jeg har hatt var på handikapp toalettet på velferden på Rekruttskolen. Jeg timet det ikke, men jeg er sikker på at det var ~5 drag - kanskje rundt 10 sekunder sekunder Oi, da må du enten ha hatt dårlig tid, eller vært noe jævlig kåt(kanskje en kombinasjon?)
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2010 #23 Skrevet 25. mai 2010 Fra start til sprut og orgasme bruker jeg fra 15 min. opptil et par timer.
Gutt87 Skrevet 25. mai 2010 #24 Skrevet 25. mai 2010 De lange runkene er det beste, rett og slett. Bygger seg sykt opp og når man kommer er det i en skikkelig bølge istedefor en poff og en smell i 2 sekunder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå