kriztine Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hvor lang tid trener du for å kjenne den gode følelsen du får av trening? og hva trener du? (vet det er et rart spm men) :gjeiper:
Gjest Lizette Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Jeg bedriver først og fremst løpetrening, trener 4-5 ganger pr uke og veksler litt på å løpe ute og å løpe på tredemølle. Jeg får den skikkelig gode følelsen først når treningen er vel overstått og jeg står i dusjen. (Men vet ikke om dette skyldes endorfinene eller at det er godt å være ferdig, eller kanskje en kombinasjon!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 20min intensiv trening hver dag, + 10 min oppvarming og strekking. Jeg får den etterpå jeg og jah.
Euphoria Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 (endret) All trening gir en god følelse, men den virkelige lykkerusen noen snakker om får jeg kun av løping. Og da må jeg løpe ganske lenge, minst 30 minutter. Funker ikke på mølla, det må være utendørs. Da fylles jeg av en ubeskrivelig sterk lykkerus, må smile bare jeg tenker på det! Runner's high er ikke bare en myte Endret 17. mai 2010 av Euphoria
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Avogtil når jeg går/løper på fjellet og det er tidlig om morningen, jeg har løypa nesten helt for meg selv, sola holder på å stå opp, jeg har god musikk på øret og er lett og fin i kroppen. Da tenker jeg at det er så utrolig gøy å trene og det kjennes ut som om jeg kunne holde på i timevis! Men dette skjer jo ikke hver gang jeg trener da, stort sett kommer godfølelsen etter jeg har trent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå