Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Kristiansand med ungene i sommer. Hvor bor vi best? tenkte to dager i dyreparken og noen dager ekstra i nærhet til strand. Vil ikke bo i telt. Har bodd flere ganger i Kardemomme by, men vil ikke bruke så mye penger i år, og det er sikkert for sent å bestille.

Helst hytter/campingvogn e.l. der voksne kan gå ut og være nær når ungene har sovnet.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes både et Rica og Quality Resort hotel ved dyreparken i Kr.sand. De har helt sikkert diverse sommerkampanjer eller tilbud for familier med barn.

Skrevet

Takk for tips :-). HOtellene ved parken har vi prøvd. Jeg blir så låst på rommet når ungene er i seng, vil heller ha hytte/campingvogn e.l. Kanskje Hamresanden har, skal sjekke. Eksisterer Roligheden camping enda?

Skrevet (endret)

Roligheden eksisterer fortsatt, men jeg anbefaler absolutt å bo på Hamresanden! Stor, fin strand, og kort vei til både Dyreparken og Sørlandssenteret.

Edit: På Hamresanden har de både hytter, leiligheter og teltplasser.

Endret av Cho
Skrevet

Takk - da sjekker jeg ut det :-)

Skrevet

Ser fantastisk ut caroprins, skal jeg sjekke nærmere. Tusen takk.

Skrevet

skottevik.no

Her er det nesten rett ut i blindleia, vakkert og flotte muligheter til å låne båt og bade osv. Kan være at det er en del campingvogner også til leie, sjekk finn.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...