Sissan Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Skal til Kristiansand med ungene i sommer. Hvor bor vi best? tenkte to dager i dyreparken og noen dager ekstra i nærhet til strand. Vil ikke bo i telt. Har bodd flere ganger i Kardemomme by, men vil ikke bruke så mye penger i år, og det er sikkert for sent å bestille. Helst hytter/campingvogn e.l. der voksne kan gå ut og være nær når ungene har sovnet. Forslag?
MissStiles Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Det finnes både et Rica og Quality Resort hotel ved dyreparken i Kr.sand. De har helt sikkert diverse sommerkampanjer eller tilbud for familier med barn.
Sissan Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 Takk for tips :-). HOtellene ved parken har vi prøvd. Jeg blir så låst på rommet når ungene er i seng, vil heller ha hytte/campingvogn e.l. Kanskje Hamresanden har, skal sjekke. Eksisterer Roligheden camping enda?
Gjest Cho Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Roligheden eksisterer fortsatt, men jeg anbefaler absolutt å bo på Hamresanden! Stor, fin strand, og kort vei til både Dyreparken og Sørlandssenteret. Edit: På Hamresanden har de både hytter, leiligheter og teltplasser. Endret 18. mai 2010 av Cho
caroprins Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 http://www.dvergsnestangen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=15&lang=nb Se her. Dvergsnestangen camping. bra plass
Sissan Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2010 Ser fantastisk ut caroprins, skal jeg sjekke nærmere. Tusen takk.
boomerang Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 skottevik.no Her er det nesten rett ut i blindleia, vakkert og flotte muligheter til å låne båt og bade osv. Kan være at det er en del campingvogner også til leie, sjekk finn.no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå