Gjest Svimmel Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har fått BPPV, det som også kalles krystallsyken, og opplever det som veldig ubehagelig, i tillegg til at hverdagen blir veldig vanskelig for meg når jeg ikke kan kjøre bil. Jeg lurer på om noen har prøvd Epleys manøver hos lege eller kiropraktor, og om det hjalp dem, og evt hvor raskt det hjalp. Jeg klarer ikke se for meg at jeg skal slite med dette i ukesvis framover.
Sugerøret Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Ja den er forsøkt og det fungerte for meg.Måtte ha 3 behandlinger før det meste av svimmelheten var borte. I dag er jeg kun litt svimmel innimellom men da fikser manuellterapeuten resten Verdt et forsøk
Gjest lavendel Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 jeg ble kvitt det etter en behandling. absolutt verdt forsøket. har lurt på om jeg har fått det igjen et par ganger, men da har det gått over av seg selv etterhvert.
Gjest Svimmel Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar til dere begge, det var godt å høre at det hjelper. Jeg har fått time hos kiropraktor i morgen, så jeg er veldig spent på hva som skjer der. Jeg har prøvd å gjøre hjemmeøvelsene, men jeg blir så utrolig kvalm bare jeg beveger meg litt ekstra, selv om jeg tar kvalmestillende medisiner, og jeg kaster opp med en gang jeg begynner på øvelsene. Var dere også kvalme hele tiden?
Sugerøret Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar til dere begge, det var godt å høre at det hjelper. Jeg har fått time hos kiropraktor i morgen, så jeg er veldig spent på hva som skjer der. Jeg har prøvd å gjøre hjemmeøvelsene, men jeg blir så utrolig kvalm bare jeg beveger meg litt ekstra, selv om jeg tar kvalmestillende medisiner, og jeg kaster opp med en gang jeg begynner på øvelsene. Var dere også kvalme hele tiden? Var mye kvalm ja,fikk også kvalmestillende som ikke virket særlig. OM øvelsene gjør deg så kvalm ,ville jeg personlig ha kutta ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå