Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Har i ca 3 mnd hatt ett slags forhold til en mann jeg har kjent i ett års tid.

Han mistet samboeren sin som han hadde vært sammen med i 3 år sist sommer etter kort tids sykeleie.

Jeg har latt ham være i fred av respekt for hans følelser og tap, selv om jeg har vært interessert i ham omtrent siden jeg så ham første gang.

I desember begynnte han å flørte, MASSE med meg, sende lange blikk o.l. Som jeg gjengjeldte. I februar sendte jeg ham første sms om at jeg var litt interessert i ham, og dette utviklet seg til ett slags forhold.

Det har vært mest som fucking friends, jeg har dratt hjem til ham noen timer på kvelden for så å dra igjen. Men vi har hatt koselige timer foran tv'n også. Men aldri spist ett måltid sammen bortsett fra en Grandiosa.

Jeg føler at han føler noe mer, sexen blir bare bedre og bedre og han koser veldig med meg når vi driver på.

Men han har sagt at han ønsker ikke mer enn en bit av meg akkurat nå og at hvis det ikke er nok for meg så må vi bare ta en pause.

Så vi har nå tatt en pause fra idag, pga at jeg er på hælene forelsket i ham og takler ikke å bare ha sex med ham. Selv om jeg selvfølgelig ønsker å være der for ham å hjelpe ham over tapet sitt, men han vil ikke åpne seg for meg ang den saken...

Men det jeg lurer på er om han kommer til å ville mer etter hvert, trenger han bare å komme over samboeren? Var han som sa pause og ikke at det var helt slutt...

Lever jeg bare i håpet - eller vil han kanskje noe mer?

Dette ble jo ufattelig rotete skrevet, tankene bare surrer i hodet mitt - han er virkelig drømmemannen og verdt å vente på - men er det noen vits å vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring er pause en mild og forsiktig måte å gjøre det slutt på. Om han alt har sagt at han ikke vil ha noe form for forhold nå, er det vel også det han mener. Likevel høres det jo ut som han liker deg og har følelser, men at han ikke er klar for et nytt forhold akkurat nå. For min del er det ihvertfall mye å værre å leve "på vent i håpet" enn å innse realiteten, så jeg synes du skal dra ut og møte nye gutter uten å ta noe hensyn til han på den måten :) Still opp for han, vær der som en venn, men ikke la han hindre deg i å treffe nye. Og om han etterhvert ombestemmer seg, er det jo aldri for sent å snu :)

Skrevet

Det er veldig mulig at jeg misforstår noe av hans handlinger og ord, men jeg ser for meg at han er bare ute etter et fysisk forhold. Og at han ikke er interessert i noe annet enn det. Å mange sier jo at 'pause' betyr 'slutt', men det er jo ikke noe som stemmer i alle tilfeller. Det er bra du er optimistisk, men jeg ville nok ikke stenge døren for alle andre enn han i tilfellet.

Jeg syns du bare skal gi han den tiden han trenger.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bety at det er slutt, men at han ikke er klar. Det er en ærlig sak.

Jeg var i samme situasjon og opp etter ørene forelsket i en som sa han ikke var klar for forhold og trengte tid. Jeg ventet ikke, gikk videre, og plutselig har han funnet ut at jeg er den han vil ha og er klar for forhold og unger og hele pakka. Hadde aldri forventet det, og det tok tid.

Synd at det er for sent.

Skrevet

Det er bare å gi ham tid, la han få tenke og føle på det så lenge han trenger. Presser du på vil han ta mer avstand. Det kan du være skråsikker på. Jeg har tatt avstand fra flere menn som har hatt potensiale, men som har presset for hardt på. I mellomtiden synes jeg ikke du skal vente på han, prøv å få tankene over på noe annet/noen andre. Som de andre her sier, hvis han en dag er klar så vil kan komme til deg, og det er jo egentlig aldri for sent hvis du da fremdeles er interessert. Lykke til :klem:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har i ca 3 mnd hatt ett slags forhold til en mann jeg har kjent i ett års tid.

For det første eier han ikke matsans, siden han spise og serverer Grandiosa...for det andre er han kun ute etter sex med deg.

Gjest usikkerTS
Skrevet

Han har aldri sagt at han vil ha ett fullverdig forhold til meg, han vil liksom ikke svare på det. Men det kan vel hende at det kun er fordi han ikke er klar for mer enda?

Jeg føler ikke at han kun er ute etter sex, fordi måten han har sex med meg på er så kjærlig, eller har blitt det mer og mer med tiden.

Ja han har sagt at jeg skremmer ham når jeg presser på, men det er så utrolig vanskelig å ikke gjøre det når jeg er så utrolig forelsket. Han vet akkurat hvor forelsket jeg er i ham - og han ber meg om å gjøre ting som gjør det godt for meg selv. Han vil jo at jeg skal ha det bra.

Vi jobber sammen også, så det blir jævlig vanskelig å få ham på avstand. Må vel bare unngå å ta kontakt med ham ang private ting da.

Har så lyst å bare vente litt på ham, og det kommer jeg til å gjøre. Kanskje han ser hva han mister om han får litt fred fra meg?

Gjest usikkerTS
Skrevet

Og en annen grunn til at jeg får litt håp om at han vil ha mer av meg enn bare sex etter hvert, han har hintet fram spørsmål flere ganger for å finne ut om jeg ligger med flere. Ergo - han vil ha meg for seg selv, er ikke det ett tegn da?

Og han har lært seg navnet på ungene mine - og sa jeg måtte hilse til ***** når h*n hadde fødselsdag tidligere, noe jeg ikke gjorde såklart - men hvorfor skulle han gidde å være interessert i ungene mine om han ikke er interessert i meg i det hele tatt.

Han har også snakket om hvordan han har vært stefar for 2 barn tidligere og at han trivdes med det.

Og at han ønsker seg barn med tiden - men at han ikke har det travelt fordi han er så ung enda (36 år) :P

Og her om dagen dro han ned buksa og viste meg liksom rompa, da hadde han på seg boxer som det sto "i love you" på...

Jeg velger å tro at han vil ha meg og at han bare trenger tid og at jeg presser ham litt for mye for øyeblikket, (grunnen til at han ble helt skremt av meg er fordi jeg forsøkte å invitere meg selv på middag forrige lørdag, altså at jeg kunne komme å lage mat - det ble for kjærestete for ham sa han).

Lar ham være i noen uker - kanskje til ett par uker etter 1årsdagen for samboeren hans sin død er over, mulig han trenger tid for seg selv til å sørge over henne akkurat nå.

Og tar han kontakt selv er det bare supert - men hvis ikke gir jeg ham litt tid før jeg begynner å prøve på litt forsiktig igjen. Har skjønt at jeg må roe meg ned litt hvis jeg skal få han her på gli da.

Huff, høres jeg patetisk ut? Lever jeg bare i en håpeboble? Å vil ha ham så sterkt!!! :rødme:

Skrevet

Jeg synes pause er litt rart.

Enten så får dere være sammen på premisser dere begge kan leve godt med, ellers så får dere bare bryte.

Han er tydeligvis ute etter en del alenetid. Hvis du kan være dama hans på det nivået, så kan du jo det. Kjærester som ikke renner ned døra til hverrandre hele tiden.

Gjest usikkerTS
Skrevet

Jeg synes pause er litt rart.

Enten så får dere være sammen på premisser dere begge kan leve godt med, ellers så får dere bare bryte.

Han er tydeligvis ute etter en del alenetid. Hvis du kan være dama hans på det nivået, så kan du jo det. Kjærester som ikke renner ned døra til hverrandre hele tiden.

Ja, jeg skal forsøke å finne en gylden middelvei sammen med ham, vil bare gi ham litt pusterom først.

Sånn som det er nå funker ikke for meg, jeg må være sammen under andre omstendigheter enn bare sex. Vil jo gjerne spise litt sammen eller se en film liksom.

Kan prøve å foreslå at vi tar det som er kjærestete litt rolig, kanskje han tror at jeg vil ha ham 24/7 siden jeg har vært så pågående. Vi har dog kun treftes kanskje 2-3 kvelder i uka på privaten, i 2-3 timer hver gang - så jeg synes da at jeg har gitt ham masse alenetid... vel han jobber sikkert 10-15 timer i døgnet hver eneste dag i uka, så for ham er det kanskje mye...

Men planen er nå å la han få noen uker uten at jeg "maser" på ham, og se om han tar kontakt selv. Om han ikke gjør det tar jeg kontakt og forsøker å foreslå noe som kan funke for oss begge. Og må be om å få ett skikkelig svar, gidder ikke å ha pause i all evighet heller liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...