Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har per dags dato ikke funnet en selvbruner som ikke stinker død og fordervelse et par timer etter at man har påført den. Ofte starter det bra, med nydelige dufter når man smører på, men etter rundt 3 timer er den der igjen, den grusomme "dunsten" av selvbruning, som ikke engang går helt bort med en dusj. Noen som har forslag til en som ikke stinker (bør jo helst være bra sånn ellers også da!), eller finnes det kanskje ikke i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Escentuals Faux Tan, lukter nesten ingenting.

Skrevet

Slenger meg på her, og lurer på det samme. På fingrene sitter lukten i mange timer, uansett dusjing og flere gangs håndvask.

Skrevet

Skal se om jeg får testa den ut. Kom gjerne med flere tips!

Skrevet

Dove, den gule flaska du får på butikken. Den lukter nesten ikke noe og gir fin farge etter 2-3 innsmøringer.

Skrevet

Dove, den gule flaska du får på butikken. Den lukter nesten ikke noe og gir fin farge etter 2-3 innsmøringer.

Det synes ikke jeg. Gir grei farge men lukter selvbruning :(

Skrevet

Har ikke testa de dere foreslår, vil bare påpeke at lukten når man smører kremen på ikke spiller så stor rolle, den forsvinner som oftest raskt, det er den helt forferdelige dunsten som dukker opp etter noen timer (når den begynner å virke antar jeg), den som man ikke klarer å dusje vekk engang, som jeg bare ikke klarer ;)

Gjest Micka
Skrevet

Kremer lukter mer enn spray. Det har jeg erfart.

Gjest lolita___
Skrevet

ENIG den stinker selvbruning

Skrevet

L`oreal sin spray er ikke så værst!hvertfall ikke den "nye" utgaven,den lukter mindre enn den gamle..synes den gir grei farge også,og tørker fort.jeg orker ikke slike klissete kremer som ikke tørker på x-antall timer!*grøss*.. så jeg har blitt litt forelsket i denne sprayen i alle fall:)

-Og,jeg kan vel kalle meg veteran når det kommer til selvbruning,så jeg snakker av erfaring her;)

Skrevet

jeg bruker Bare Escentuals' Faux Tan, den lukter litt selvbruning dagen etter, men er ikke sånn at man har en aura av stank:P

Dove sin gradvise syns jeg at blir veldig ujevn når den begynner å forsvinne, ser litt ut som man har vitiligo....... i tillegg syns jeg ikke den føles bra på huden... selv om det er en body lotion med selvbruning kjennes huden strammere enn med faux tan. vil ikke anbefale den:P

Skrevet

Jeg lukter ingenting av den

Skrevet (endret)

Bare Escentuals Faux Tan, lukter nesten ingenting.

Henger meg på denne. Du får den billig på Feelunique. Den lukter ikke vondt, tvert i mot. Det du kjenner som lukt av produktet er borte dagen etter. Ikke blir skremt av produktets farge (sort). Jeg er blek, men trenger faktisk to lag for å se ut som jeg har vært på stranda. Produktet trekker veldig raskt inn, så du må jobbe fort. Og vask hendene med en gang, den setter seg veldig raskt. Fargen på huden ser med en gang litt "skitten" ut, men det er ikke slik resultatet blir. Fargen blir svært naturtro. Jeg elsker denne selvbruneren! Personlig pleier jeg blande den med en annen jeg har, feks. Kanebo (som btw. lukter godt!) for da blir den enklere å jobbe med på huden.

Litt off-topic, men nå er det SALG på selvbruningsprodukter på Cheapsmells :)

Endret av Vesselle
Gjest lolita___
Skrevet

Jeg lukter ingenting av den

Rart det med den Dove gule flasken.Noen kropper tar kanskje fort til seg lukt mens andre ikke.Hvilken bruker dere som ikke merker lukt det er en for lys hud og en annen for mørk.Jeg bruker den for mørk hus og merker lukta.

Skrevet

Rart det med den Dove gule flasken.Noen kropper tar kanskje fort til seg lukt mens andre ikke.Hvilken bruker dere som ikke merker lukt det er en for lys hud og en annen for mørk.Jeg bruker den for mørk hus og merker lukta.

lys hud.. fro ellers hadde jeg sett ut som en neger:P

Gjest lolita___
Skrevet

lys hud.. fro ellers hadde jeg sett ut som en neger:P

sikkert derfor du ikke merker lukta:)jeg bruker den for mørk hud.Har ikke spessielt brun hud,men får fin farge av den.Kanskje jeg skal teste den for lys hud og heller smøre oftere:)Den skal liksom brukes som bogylotion etter dusj,men føler at jeg må dusje rett etter at jeg har smørt meg :ler:

Skrevet

sikkert derfor du ikke merker lukta:)jeg bruker den for mørk hud.Har ikke spessielt brun hud,men får fin farge av den.Kanskje jeg skal teste den for lys hud og heller smøre oftere:)Den skal liksom brukes som bogylotion etter dusj,men føler at jeg må dusje rett etter at jeg har smørt meg :ler:

Er din klisette kjempe lenge etterpå?

Gjest lolita___
Skrevet

Er din klisette kjempe lenge etterpå?

nei det er den ikke.

Skrevet

jeg bruker også den for lys hud og den lukter fælt på meg i alle fall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...