Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Var på parfymeri i dag, og prøvde denne på en hudflekk. Likte den, men syns den dekket litt mer enn jeg hadde tenkt. Likevel en av de beste jeg har prøvd. Var innom Strawberrynet og så at de hadde den der, så når lønna kommer, vel... Maybe? Noen som har denne, og vet om den sitter på hele dagen?
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 JEg bruker den hver dag, og er superfornøyd!! Amber, ikke logget på
Tusseline Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Ahh, det varmer innerst inne når noen "oppdager" hvor utrolig Teint diorlight er. Den er fantastisk, rett og slett. Dekker fint, og etterlater en naturlig- og fresh look. Holder hele dagen. Og nei, ikke noe markedsføring fra min side her.
Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Så fint at noen liker den så godt. Man får ikke uren hud av å bruke den hver dag? (Jeg renser og fukter morgen og kveld) Og- hvor lenge varer den ved daglig bruk? (Krukke med 30 ml)
Junebug Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Jeg bruker også denne foundationen og er veldig fornøyd!
Ursula Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Hvilket pudder bruker dere ved siden av ?
Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Dama på parfymeriet sa at det ikke var nødvendig med pudder oppå denne foundationen- mest fordi den er så lett-dekkende at det stort sett er dem med fin, jevn hud fra før som velger den, og fordi den ikke er fettbasert og dermed blir lite blank.
Junebug Skrevet 19. september 2003 #8 Skrevet 19. september 2003 Enig med deg Ellisiv. Jeg bruker ikke pudder til denne foundationen. I tillegg er den er lysreflekterende og det ville derfor bli feil å ha et mattende pudder. OK, man kan jo ha et lysreflekterende pudder til, men selv foretrekker jeg å ikke ha pudder til. Denne foundationen er så lett og det er det jeg liker. Den ville blitt "tyngre" hvis man hadde tatt pudder oppå.
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #10 Skrevet 20. september 2003 Ok takk! Denne må jeg prøve.... Gjør det! Jeg skal også prøve den, over litt lengre tid enn bare et kvarter... Kommer med tilbakemelding når den er brukt en stund... (Kan ta en mnd). Det jeg likte når jeg prøvde den var at den smeltet inn i huden med en gang, var usynlig (men samtidig jevnet hudfargen godt), og det føltes ikke som jeg hadde noe på huden der jeg prøvde den.
silja Skrevet 21. september 2003 #11 Skrevet 21. september 2003 hvor mye koster denne? blir fristet til å forsøke denne ja... bruker Stila, og er fornøyd med den -men alltid gøy å prøve nytt...
Gjest Ellisiv Skrevet 21. september 2003 #12 Skrevet 21. september 2003 På Strawberrynet.com koster den ca. 200 kr.
Ursula Skrevet 21. september 2003 #13 Skrevet 21. september 2003 Den koster 208,90,- for å være pinlig nøyaktig, på StrawberryNet.
Gjest Ellisiv Skrevet 21. september 2003 #14 Skrevet 21. september 2003 Jeg fikk den for 189 kr- pga lojalitetsrabatter.
Tusseline Skrevet 21. september 2003 #17 Skrevet 21. september 2003 Så fint at noen liker den så godt. Man får ikke uren hud av å bruke den hver dag? (Jeg renser og fukter morgen og kveld) Heh. Selvsagt ikke. Dagens foundationer er bra for huden, og tilfører pleie dersom man invisterer i en god foundation.
Gjest Ellisiv Skrevet 22. september 2003 #18 Skrevet 22. september 2003 Så fint at den er pleiende. Jeg har ikke vært aktiv bruker av foundation før, så dette har jeg ikke mye peiling på. Fint at noen kan opplyse meg! :D
Tusseline Skrevet 22. september 2003 #19 Skrevet 22. september 2003 Fint at noen kan opplyse meg! :D Bare hyggelig, Ellisiv!
Gjest Ellisiv Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Hmm, har fått mail fra Strawberrynet om forsinkelser i forsendelsen min. Det vil si at jeg ikke får foundationen før ut i neste uke. Får lete frem tråden her når jeg har brukt den noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå