Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg VET at man er rådet til å tørke seg forfra og bakover, men pga de indre kjønnsleppene mine så kan jeg ikke det. Hvis jeg tørker meg slik man blir anbefalt, så treffer jeg kjønnsleppene og kommer ikke riktig til, slik at jeg ikke får tørket meg skikkelig på denne måten. Jeg tar tørker meg derfor bakfra og forover, men selvfølgelig passer jeg på å begynne der musa begynner, og tørker ikke fra anus og fremover... Og så tørker jeg rompa fra anus og bakover... Jeg har aldri hatt sopp eller andre ulumskheter, så det funker jo tydeligvis bra for meg.

Er det andre som også har det sånn? Synes vennene dine også at det er en veldig rar måte å tørke seg på? Føler meg så annerledes...

Skal bare sies at jeg ikke har store indre kjønnslepper, men de er alikevel i veien.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

ut i fra beskrivelsen din tror jeg det er sånn jeg også gjør det? (og resten av familien, siden vår mor og far har lært oss opp til det). uansett så ser jeg inge problem med å tørke seg på den måten så lenge det ikke skaper noen problemer for deg :)

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen. Blir du ikke tørr når du tørker deg forfra og bakover?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ut i fra beskrivelsen din tror jeg det er sånn jeg også gjør det? (og resten av familien, siden vår mor og far har lært oss opp til det). uansett så ser jeg inge problem med å tørke seg på den måten så lenge det ikke skaper noen problemer for deg :)

edit: har aldri diskutert det med noen så aner i grunn ikke hvordan de gjør det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen. Blir du ikke tørr når du tørker deg forfra og bakover?

Nei, for jeg kommer ikke riktig til...

Grunnen til at det er et "problem" for meg er fordi at jeg blir sett på som en freak blandt venner... Når jeg går på do på et utested er det alltid en venninne som henger seg på. Pleier å si at jeg ikke vil de skal være med, men de er jo drita og gjør det de vil, så da blir de med på do... De stirrer jo ikke på meg når jeg har buksa nedpå knæra, men de får det jo med seg... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...