Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hva synes dere, er de norske millionærene kjekke? http://www.meetingmillionaires.com/
Strenge Frk.Gerd Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Verified Men Not only are our men real but they also can verify their identity, income and profession for your peace of mind. Hjelp! Er det bare jeg som synes at denne siden, samt www.beautifulpeople.com er jævlig sææært? Utviklingen nettdatingen (og dating in general) tar minner meg mer og mer om å bare å ta en tur i butikken og finne beste tilbud og vare.. men slik har det kanskje alltid vært strengt tatt..! Male Requirements: $100k income or $1 million net worth Aha, hvis jeg bare hadde vært mann så kunne jeg i det minste ha møtt formuekrava. Jeg har lenge drømt om å finne en real golddigger, helst kanskje en ung uholdende hingst på 18 år som blir kåt av pengene mine.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Da får de i alle fall de kvinnene de vil ha: de som behøver penger og å bli påspandert samt noen der ute til å b¨nedbetale alle lånene hennes!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Kjente igjen et par norske mangemillionærer på siden (søk: Norge, Oslo). Men trodde han ene var gift, (det står offentlig i media)?
Gjest Ludovie Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg har lenge drømt om å finne en real golddigger, helst kanskje en ung uholdende hingst på 18 år som blir kåt av pengene mine. Jeg synes det høres ut som en drømmesituasjon, jeg. Særlig hvis du bytter ut 18 med 28 (eller 38, for den del). Endret 17. mai 2010 av Ludovie
Strenge Frk.Gerd Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg synes det høres ut som en drømmesituasjon, jeg. Særlig hvis du bytter ut 18 med 28 (eller 38, for den del). Men..men, de er i for passende alder til at de blir noen skandale, og da blir det ingen reportasje i se og hør!! Hvordan ellers skal jeg bli berømt? Kanskje en 88 år gammel golddigger er tingen, da ser nok sladrebladene meg også!
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Men..men, de er i for passende alder til at de blir noen skandale, og da blir det ingen reportasje i se og hør!! Hvordan ellers skal jeg bli berømt? Kanskje en 88 år gammel golddigger er tingen, da ser nok sladrebladene meg også! Enig med deg, skal man først gjøre skandale så får man gjøre det skikkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå