Matvraket Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Klarte å knuse mobilen min ja..og de fleste av mine telefonnummere ligger ikke på simkortet men i telefonen. Er det noen som helst mulig å få ut disse, mobilen funker ikke1 skjermen er helt knust! Eventuelt om man kan ta kontakt med operatør og be om utskrift av innkommende og utgående samtlaer de siste to ukene? Vet noen om det er mulig?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Om det er vennenummer så kan du jo bare lage ei gruppe på Facebook og spør om nummer :gjeiper: Ellers, ja, eg vil tro det skal gå an.
Tussilago_2 Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 på feks tele 2 kan man logge inn på sin konto og få oversikt over alle sms/telefoner siste 90 dager (tror det var 90) Finnes sikkert tilsvarende for andre operatører også?
aluminium Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Har du en telefon som går an å synce til PCen så er det heller ikke noe problem å få dem ut, gitt at du vet hvordan det fungerer uten å måtte se på skjermen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå