Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg pleier aldri å lese sladderblader, og sladdertråder på KG og ellers på nettet er svært sjeldent av interesse. Men det har slått meg hvor _slesk_ Daniel Westling ser ut. Jeg synes nesten han har et skummelt uttrykk i ansiktet? Hadde holdt meg langt unna ham, hvis jeg da skal basere på førsteinntrykket/bilder. Jeg vet at han sikkert er en veldig koselig person og blabla, skal ikke dømme osv, men jeg synes bare at varselsbjellene ringer så sterkt grunnet utseende hans. Han ser veldig dominant og arrogant ut synes jeg, er ingenting mykt å spore ved ham. Nå er jeg veldig begeistret for i overkant myke menn, så kanskje det bare er mannesmaken min som spiller inn. Er det bare jeg som synes dette? Er jeg helt på bærtur? http://2.bp.blogspot.com/_qqAAWNm8J4U/SabaA-C6gxI/AAAAAAAABE4/e6QT8QlOhqw/s320/daniel+westling.jpg http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/53/538/538707/vickan2_1213945961.jpg http://photos.posh24.com/p/393307/lst/kronprinsessan_victoria/swedens_crown_princess_victorias_engagement_ceremony_today.jpg http://images.ctv.ca/archives/CTVNews/img2/20090224/450_ap_princess_victoria_0902243.jpg Sånn, nå har jeg lagt ut en pen samling av bilder med Daniel Westling. :gjeiper: Bare håper at denne tråden kan forholde seg noenlunde seriøst, ikke latterliggjøre at jeg synes han ser skummel ut.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 jeg synes også han ser helt vanvittig merkelig ut. Er et eller annet tegneserieaktig over ham. Mener jo at victoria ikke ser helt normal ut hun heller, men det blir en annen diskusjon..
Riskrem Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Tjaaaaa Jeg synes eksen til Madeleine ser mye mer slesk ut. Daniel er sikkert kjempekoselig han. Han er ikke min type i alle fall. Han ser litt Donald Duck ut
Gjest Blondie65 Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror nok han ville vært som født til en skuespillerrolle som skurk. Jeg vet ikke hva slags yrke han har, men jeg tenker finans eller annet jappe greier med en gang. Det kan jo selvsagt bare være at han har et skurkeaktig utseende. Eksen til Madeleine har mye mer et sånt "Hvem jeg ...?" uttrykk. Han er litt søt og uskyldig i utseende. Så var han jo ikke det, og derfor skal vi vel være litt forsikig med å dømme unge Hr Westling bare for sitt "skurk i hollywood" utseende
Gjest Lizzette Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Synes eksen til Madeleine er ganske hot, egentlig. Daniel Westlig synes jeg ser veldig bondeaktig ut, ikke spør hvorfor.
Gjest Marlo Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror nok han ville vært som født til en skuespillerrolle som skurk. Jeg vet ikke hva slags yrke han har, men jeg tenker finans eller annet jappe greier med en gang. Han har drevet et treningsstudio og vært personlig trener. Den "stilen" Daniel har er veldig vanlig for mennesker med høy status i Sverige. Altså nå snakker jeg om klesstil, ikke minst den hårsleiken - masse gel og drar alt håret bakover etc...slik ser man veldig mange rike og mektige mennesker ut i Sverige, og dette forsterker jo det litt sleskete utseende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Han ser ut som en typisk svenks kaxe, ekkel.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Han har drevet et treningsstudio og vært personlig trener. Den "stilen" Daniel har er veldig vanlig for mennesker med høy status i Sverige. Altså nå snakker jeg om klesstil, ikke minst den hårsleiken - masse gel og drar alt håret bakover etc...slik ser man veldig mange rike og mektige mennesker ut i Sverige, og dette forsterker jo det litt sleskete utseende. Håret er ikke det jeg reagerte på - var mer det "hold på lommebøkene ellers lopper jeg deg " gliset. Er litt sånn som han der båten i Elias ... Cruiser'n - mårn døh ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Han har en litt skurkete fremtoning ja. Og det første bildet var litt sånn... "bruktbilselger fra helvete". Likevel: Man skal ikke skue hunden på hårene. Skinnet bedrar. Bare for å ha det sagt liksom. (Utrolig hvor fordomsfull man føler seg bare ved å skrive sånne ting om folk). Lurer jo litt på hva slags menneske folk ville trodd jeg var, om de kun baserte seg på bilder...
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Bare håper at denne tråden kan forholde seg noenlunde seriøst, ikke latterliggjøre at jeg synes han ser skummel ut. Det er vel nesten å be om det håpløse, når man kommer med så håpløse påstander. "Ser slesk ut"? Nei, jeg synes ikke han ser slesk ut. Men uansett er det bedre å se slesk ut enn å være slesk, som Maddes eks viste seg å være.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det har slått meg hvor _slesk_ Daniel Westling ser ut. Jeg synes nesten han har et skummelt uttrykk i ansiktet? Tja og ha. Jeg ville ikke ha kalt ham "slesk". Det er fint at han ser ut som en mann. Victoria behøver nok en mann som ham: stødig og pålitelig. "Dominant og arrogant", sier du? Vel, jeg synes det er tiltrekkende. Jeg synes faktisk ex'n til Madeleine ser mye mer "slesk" og overfladisk ut enn Victorias kommende ektemann. Endret 16. mai 2010 av gjestdeluxe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå