Gå til innhold

God i senga

Fremhevede innlegg

Gjest jente21
Skrevet

Gutter: Hva gjør ei jente god i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Mine preferanser er at jenta er aktiv. Hun trenger ikke nødvendigvis "rocke med" til alle bevegelser som blir gjort, men at hun virker interessert, kysser, biter, lager lyder eller på en eller annen måte viser deg at hun er like interessert og like kåt som du selv er. Det er også gøy hvis jenta tar initiativ til å forandre stillinger og sånt selv, da det er lite som er så umotiverende som en jente som ligger der som ei dukke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jenter på 21 pleier bare å ligge der og det er helt ok!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja. Mine preferanser er at jenta er aktiv. Hun trenger ikke nødvendigvis "rocke med" til alle bevegelser som blir gjort, men at hun virker interessert, kysser, biter, lager lyder eller på en eller annen måte viser deg at hun er like interessert og like kåt som du selv er. Det er også gøy hvis jenta tar initiativ til å forandre stillinger og sånt selv, da det er lite som er så umotiverende som en jente som ligger der som ei dukke.

Hvorfor det, er det ikke nok at hun ligger der? Er ikke dere menn fornøyd bare hun vil og stiller seg til disposisjon? Hvorfor må vi anstrenge oss - når det er mye mer behagelig å bare ligge der?

Skrevet

Hvorfor det, er det ikke nok at hun ligger der? Er ikke dere menn fornøyd bare hun vil og stiller seg til disposisjon? Hvorfor må vi anstrenge oss - når det er mye mer behagelig å bare ligge der?

Fordi det er dørgende kjedelig å bare ligge der...

Var forresten borti en som "kjefta" på meg fordi jeg ikke bare lå der :hakeslepp:

Skrevet

Det finnes like mange svar på dette, som det finnes forhold der ute. Men i all hovedsak, fra et kjærlighets perspektiv, så er det like viktig at damen åpner seg, som at mannen gjør. Og i dagens samfunn er ikke denne balansen helt der, kan man vel trygt si.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig i at dama må være aktiv. Om hun i tillegg vet hvordan hun bruker musklene der nede, er jeg i himmelen. Det er ufattelig kjedelig med ei dame som bare ligger der og forventer at mannen skal gjøre jobben.

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, men da er jeg kjempe heldig, jeg er god i senga! :)

Jeg er åpen, tar initiativ, viser at jeg liker det, bytter stillinger, kysser osv osv ;)

Jeg er med, og stilstede!

I tillegg er jeg jo trang he he.

Gjest Gjest
Skrevet

Det eneste jenter trenger å gjøre, er å være kåt. Ingen ting mer trengs. Gutter lukter når jenter vil ha kuk, og det gjør oss enda mer opphisset.

Man trenger ikke doktorgrad for å ha god sex.

Ei god jente oppfører seg på følgende måte i senga:

- Er kåt

- Er kåtere en kåtest

- Vil ha kuk

- Klarer å slippe seg løs

- Lager lyder

- Slapper av og nyter en hard kuk

- Jager etter sin egen orgasme

Jo mindre du tenker, jo bedre blir sexen :)

HUSK: Vi boys tenner på at dere jenter har det godt. Så ikke tenk på oss, men derimot sørg for å ha det godt selv!!!!! :) Posisjoner deg riktig og ta imot metervis med hard kuk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...