Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er du våken i morgen

Skrevet

Hei. Sorry fikk ikke svart, hadde ikke penger på kortet. Men du, jeg er i oslo nå. Vet ikke når jeg er tilbake. Hørt no fra ****? klem

Gjest youlookslashy
Skrevet

"det går bra, ring meg når det passer da pjuska, miss you babygirl" fra besteveninna mi... innså nettopp hvor klissete den meldinga hørtes ut

Skrevet

Ja, de har det på hifiklubben

Skrevet

Hører på deg da vettu snuppa :-) Vet at jeg bestemmer selv, men hvis du liker meg best uten, så blir det uten :-)

(Meldinga handlet om skjeggvekst i trynet ;)

Gjest Silvermist
Skrevet

Jaa. Sløvt er ordet. Blir ***** ferdig med noe da? Må like å ha det sånn:(

Skrevet

Jeg er nok så gammeldags. SMS? Har ikke hatt mobil på to mnd eller noe. Ikke spør meg hvorfor.

Skrevet

Hvordan er formen? Bestemt deg? ;)

Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

God kveld :) Ønsker deg og dine et godt nytt år fylt med glede og harmoni. A****

Gjest Eurodice
Skrevet

Hej min goa norska kvinna hur e läget nu när jul och allt e över?..va gör du nu då?..puss

Skrevet

sletta akkurat en hel haug meldinger(liten kapasitet på mobilen :/ ) Men den siste jeg har står det: maybe some one will watch with you for thte other 4 =P

Skrevet

"Jo, men kjeftingen min hjelper, for hvert år holder du en time lengre før du blir full:-) xx"

Fra en venninne av meg som alltid kjefter litt på meg i efterkant av nyttårsfeiringen, da jeg har en tendens til å få for mye å drikke utover kvelden på nyttårsaften(og hun insisterer på at det hjelper å kjefte på meg grunnet det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...