Gjest Planleggeren Skrevet 22. september 2003 #21 Skrevet 22. september 2003 Jeg har bedt inn til et generalprøve bryllup. Litt dumt da for da blir det jo ingen overraskelser på den stooooooooore dagen og alle får se kjolen min og smake på maten og vinen og alle pakkene blir jo åpnet opp men skitt æu. Alt må jo være perfekt så det får jo bare bli slik. Alle gjestene får utdelt et evalueringsskjema etter generalprøven. Har en følelse av at spesielt bordkortene og fargevalget av serviettene kommer til å få gjennomgå litt kritikk. Er også redd for at noen ikke vil syns skoene mine er helt toppen. Jeg skal evaluere gavene så alle skal nok få skikkelig tilbakemelding på om de har gitt fine nok gaver.
Gjest januarbrud2009 Skrevet 22. september 2003 #22 Skrevet 22. september 2003 Jeg har bedt inn til et generalprøve bryllup. Litt dumt da for da blir det jo ingen overraskelser på den stooooooooore dagen og alle får se kjolen min og smake på maten og vinen og alle pakkene blir jo åpnet opp men skitt æu. Alt må jo være perfekt så det får jo bare bli slik. Alle gjestene får utdelt et evalueringsskjema etter generalprøven. Har en følelse av at spesielt bordkortene og fargevalget av serviettene kommer til å få gjennomgå litt kritikk. Er også redd for at noen ikke vil syns skoene mine er helt toppen. Jeg skal evaluere gavene så alle skal nok få skikkelig tilbakemelding på om de har gitt fine nok gaver. Dette er helt vanvittig bra. Du har mega sans for humor jo Det er bra at ikke alle kjerringene er muggne og seriøse her inne....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå