Gjest Planleggerne Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg er så frustrert og mildt sagt oppskaket. vi gifter oss neste sommer og jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken farge vi skal ha på lysene på bordet. Og det som er så viktig! Hvordan skal jeg klare å bestemme meg???????
Snurre Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Jeg er så frustrert og mildt sagt oppskaket. vi gifter oss neste sommer og jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken farge vi skal ha på lysene på bordet. Og det som er så viktig! Hvordan skal jeg klare å bestemme meg??????? :evil: Gjest... hva er en gjest?, ser noen en gjest.... NEI :evil:
Gjest Muppi Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Stakkars deg!!!!!! Kanskje du burde utsette bryllupet litt, så du har litt mere tid på å finne ut av dette??
Gjest januarbrud2009 Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Du begynner virkelig å få dårlig tid :o Jeg har allerede bestemt meg for farge på lysa
Gjest planleggerne Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 uff, ja. Er bare så redd for at alt ikke skal bli perfekt. at gjestene skal ha en fin dag betyr ikke noe. Det som er viktig er at jeg blir skjønn og pen og jeg er hellig overbevist om at alle kommer til å legge merke til detaljer som farger på lys, invitasjoner og det hele. Det jeg vil at folk skal huske fra bryluppet mitt er hvor fin bruden var og ikke noe annet. Det er uten betydning.
Gjest januarbrud2009 Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 uff' date=' ja. Er bare så redd for at alt ikke skal bli perfekt. at gjestene skal ha en fin dag betyr ikke noe. Det som er viktig er at jeg blir skjønn og pen og jeg er hellig overbevist om at alle kommer til å legge merke til detaljer som farger på lys, invitasjoner og det hele. Det jeg vil at folk skal huske fra bryluppet mitt er hvor fin bruden var og ikke noe annet. Det er uten betydning.[/quote'] Jeg kom fram til fargen på lysa ved å prøvedekke bordene noen ganger. Alt bør jo matche, så jeg satte meg ved bordet i brudekjole, slik at noe kunne ta bilder med forskjellige duker, lys etc. Så gikk vi gjennom bildene og kom fram til det som passa best, men som sagt så har du jo litt dårlig tid
Gjest Muppi Skrevet 19. september 2003 #9 Skrevet 19. september 2003 jeg gjorde det samme, men leide 100 statister i tillegg for å se om det var plass til alle. Så leide jeg skuespillere til å holde "taler" for å høre om den bakerste statisten også kunne høre!!!!
Gjest Pjusk Skrevet 19. september 2003 #10 Skrevet 19. september 2003 Rasende festlig tråd!!!!!!!!!!!!
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #12 Skrevet 19. september 2003 :-? Snikk snakk tråd spør du meg.... Er ikke rart det blir mye fjolleri her inne når de faste brudene heller iokke klarer å holde seg seriøse
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #13 Skrevet 19. september 2003 MÅ man ta seg selv så jævlig høytidelig da? La Flaca
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #14 Skrevet 19. september 2003 Hakke no me de å jøre. Dreier sei om at detta ska værra en serriøs bryllupsside, tullprate kan du jørra på egen fjolleside, en side jei forøvri er inne på ofte....
Lula Skrevet 19. september 2003 #15 Skrevet 19. september 2003 MÅ man ta seg selv så jævlig høytidelig da? La Flaca Ja det må man. Det er svært alvorlig å gifte seg nemlig, og da skal man helst ikke spøke med noe
Zianta Skrevet 19. september 2003 #16 Skrevet 19. september 2003 Jeg skjønner at det av og til blir litt mye "bridezilla" her, men jeg syntes allikevel denne tråen var TEIT!
Gjest Muppi Skrevet 22. september 2003 #17 Skrevet 22. september 2003 Er det ikke lov å ha litt selvironi lenger!!!???!!!! :o :o :o
Gjest januarbrud2009 Skrevet 22. september 2003 #19 Skrevet 22. september 2003 Dette var jo endelig en festelig tråd her inne Man trenger da vel ikke være så jævlig seriøs hele tida, bare pga. man skal gifte seg.
Ronja Skrevet 22. september 2003 #20 Skrevet 22. september 2003 Ta det som en spøk da dere... Vi vet jo at det kan gå litt over stokk og stein... og det synes jeg er helt greit, men man må da kunne le av det også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå