Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Dater en som kysser skikkelig dårlig: han sutter som en gullfisk i bolle. Er det mulig å få han til å forstå at han bør bli en bedre kysser? Han har stygge tenner og det er turn-off...noen som har opplevd det samme?
Gjest navnelapp Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Stygge tenner = vekk med han, i mi bok. Sorry, men slik er det berre.
MissStiles Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 En fyr jeg datet for noen år siden var dårlig til å kysse. Ga meg ikke noe. Sa aldri noe. Prøv å si det litt sånn diskrè. Eller si hvordan du liker å bli kysset.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Tror ikke de kan lære eller forstå...er de dårlige kyssere, så er det det - dessverre.
Gjest Lizzette Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Et kyss er vel noe som skal komme spontant. Noe man lever seg inn i, ikke følger "by the book." Hvis han er en virkelig elendig kysser vil jeg tro det er vanskelig å forandre på det, han skal jo tross alt legge følelser i det. Du kan jo prøve å hinte litt, eventuelt vise hvordan du liker å bli kysset.
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Tror ikke de kan lære eller forstå...er de dårlige kyssere, så er det det - dessverre. Selvfølgelig, ingen har noen gang lært å kysse. Alle vet hvordan de skal gjøre det når de blir 12.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Hadde en kjæreste en gang som var elendig. Han var av typen som slafset når han kysset Tenket at det kunne jo være meg også, for et kyss krever jo to liksom. Og et kyss teller jo en del, og etterhvert savner man en god kysser. Tennene hans var heller ikke pene - men det komiske er jo at han mente selv at han var en gave til kvinnene (på alle måter) - er veldig glad hen er godt arkivert.
FrøkenFjong Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Noen er generelt bare dårlige kyssere, og har ikke helt feelingen med det de driver med - det er klart. Men min erfaring er også at noen "funker bra sammen" når de kysser og andre ikke. Jeg har kysset gutter hvor vi bare har matchet kjempebra og kyssinga har vært superdigg. Med andre har det likosm ikke funket helt, og da har jeg også følt meg som en dårlig kysser. Som regel greier man vel å bli "vant" til hverandre og tilpasse kyssingen til den andres stil. En av mine ekser hadde ikke så fine tenner, men han var likevel veldig pen og kjekk - og en veldig god kysser:) Selv har jeg små lepper og liten munn, så jeg kan få en liten utfording hvis jeg skal kysse en kar med stor munn, fyldige lepper og stor tunge. Men det har ordnet seg det, selvom det kan bli litt klønete:)
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Om et kyss ikke stemmer så er ikke forholdet ment å være.
I.am.me Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Selvfølgelig, ingen har noen gang lært å kysse. Alle vet hvordan de skal gjøre det når de blir 12. Totally agree with this one
FrøkenFjong Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 Om et kyss ikke stemmer så er ikke forholdet ment å være. Nei,det kan du si - en vil jo gjerne at det skal være match der - og det er veldig gøy når det er det fra første stund. Men jeg har erfart at jeg har syntes at en har kysset litt rart i starten, men så går det seg til. Samtidig kan det være litt skummelt med dem hvor kysset er helt fantastisk supert, men at man kanskje burde holde seg borte fra hverandre av andre grunner. Men da er vi vel inne på kategorien usunne forhold eller noe sånn....
Gjest gjest Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 Man kan helt klart lære seg å kysse bedre. Men man ønsker jo så klart full klaff fra starten av. En jeg var sammen med for en tid tilbake var utrolig god til å kysse, mens jeg selv følte meg veldig klønete. Men etterhvert så kopierte jeg hans "kysse-egenskaper" og da ble det en mye bedre harmoni Så kanskje du kan kysse ham slik du selv vil bli kysset og håpe han tar hintet. Ikke alt som er lett å snakke om. Tror jeg ikke ville følt meg noe særlig høy i hatten om han hadde sagt rett ut av jeg var dårlig til å kysse.
NovaFlare Skrevet 17. mai 2010 #13 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er nysgjerrig. Hvis han kysser ekkelt og elendig og i tillegg har stygge tenner, hva er da din motivasjon for å fortsette å date ham? Sinnsykt glimt i øyet? For hvis jeg liker noen så ser jeg liksom ikke det som er stygt ved dem, men det gjør jo du?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #14 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er nysgjerrig. Hvis han kysser ekkelt og elendig og i tillegg har stygge tenner, hva er da din motivasjon for å fortsette å date ham? Sinnsykt glimt i øyet? For hvis jeg liker noen så ser jeg liksom ikke det som er stygt ved dem, men det gjør jo du? Selv om man liker noen mister man jo ikke synet.
Gjest Mann, 39 Skrevet 17. mai 2010 #15 Skrevet 17. mai 2010 Dater en som kysser skikkelig dårlig: han sutter som en gullfisk i bolle. Er det mulig å få han til å forstå at han bør bli en bedre kysser? Han har stygge tenner og det er turn-off...noen som har opplevd det samme? Kona kysser elendig. Trutmunn og smask-smask-smask, eller råklining uten å "sense" den andre part i det hele tatt. Rett og slett grufullt og slik har det alltid vært. Jeg begynte å lure på om det var meg. 15 år kan gjøre det med en... Men da jeg fikk en elskerinne skjønte jeg at det var kona. Stikkordet er om motparten er sensitiv og om man "justerer seg inn" ift hverandre og kommuniserer når man kysser. Da er det himmelen. Og nei, noen lærer nok aldri å kysse. M39
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #16 Skrevet 17. mai 2010 Selvfølgelig, ingen har noen gang lært å kysse. Alle vet hvordan de skal gjøre det når de blir 12. Alle damer jeg har klint med har vert imponert over min kyssekunnskap. Ergo, noen av oss er rett og slett naturtalent
kristian82 Skrevet 17. mai 2010 #17 Skrevet 17. mai 2010 Dater en som kysser skikkelig dårlig: han sutter som en gullfisk i bolle. Er det mulig å få han til å forstå at han bør bli en bedre kysser? Han har stygge tenner og det er turn-off...noen som har opplevd det samme? Man blir vel ikke bedre til å kysse enn det partneren er.
kristian82 Skrevet 17. mai 2010 #18 Skrevet 17. mai 2010 Alle damer jeg har klint med har vert imponert over min kyssekunnskap. Ergo, noen av oss er rett og slett naturtalent Du er så lettlurt Brutal_mann.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #19 Skrevet 17. mai 2010 Du er så lettlurt Brutal_mann. Nja... Dette er jo det alle har skrytt av Finnes nok av andre ting som de har klagd på...
blargh Skrevet 17. mai 2010 #20 Skrevet 17. mai 2010 Om kyssingen ikke funker helt, så sier man ifra. Med stor sannsynlighet så er den andre parten klar over det. Deretter så kan du gi et kyssekurs - hvordan du vil kyssingen skal være. Jeg gjorde det engang - kyssingen bedret seg markant, og jeg ble blid og fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå