bookwormgirl Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg syns det er spennende å vite hva folk har tenk rundt tema, både farger og stil. Hvor langt trekker man det? Farger, blomster, bordkort, invitasjoner etc. Jeg har tenkt å bruke relativt utradisjonelle farger: Fuschia, rødt og oransje, for å få en indisk følelse over bryllupsfesten. Vi har også tenkt å la det eksotiske og fargerike gå igjen i alt av trykksaker.
nessi Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Vi skal ha høstfarger. Kommer til å hente igjen dette i det meste av pynt og trykksaker. Har ikke bestemt oss for hva slags invitasjon oli vi skal ha enda.
Augustbrud02 Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Vi hadde ikke noen sånne veldig spesielle farger vi bruke, men stort sett gikk det meste i hvitt, gull og grønt. "Teamet" vi hadde og noe som gikk igjen på alt sammen, var det at alle ting var brent rundt kanten. Hva jeg mener med det kan man se på invitasjonen vår: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/43/1/7/ Dette hadde vi på alt fra sanger, drinkoversikt og til bordkort. Ellers gikk fargene på blomstene i samme fargene som i min bukett (oransj-gul).
Gjest Muppi Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Hos oss skal alt være i hvitt. Vannliljer, orkideer, lys etc....og en liten dæsj av lyserosa(champagne, i kanten på orkideene) Jeg har også tegnet en bryllupslogo som skal trykkes på invitasjonene. Det er to figurer tegnet som av ett barn/strekkropp, stort hode, krone på hodet til jenta, sløyfe på gutten, vanskelig å forklare)med våre initialer, som skal trykkes på invitasjoner, bordkort, meny, program etc.Den er tegnet med sort penn, med litt lyserosa i.
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Vi skal ha sølv, rødt og grønt for det meste....
camie Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Vi skal ha rødt, gull, krem og en dæsj grønt.
April Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Vi skal ha rosa(ikke babyrosa), grønt, offwhite og sølv..Disse fargene kommer til å gå igjen i bordpynt, lys, pynt i kirka osv..Invitasjonene er offwhite med hjerter foran og monogramet vårt ligger litt i underkant av hjertene, dette skal gå igjen på bordkort og menyer..
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #8 Skrevet 19. september 2003 :D Nå ble jeg så inspirert jeg!!!! Det blir sommerbryllup, og jeg har lyst til å skape en følelse av norsk blomstereng, sol og sommer. Så kanskje solgult/ gyllent, grønt og gull (med innslag av rødt)? Har tenkt å bruke tørkede markblomster på invitasjonene... PS: begrenset bruk av komlementærkontraster lager et spennende inntrykk! (RØD-GRØNN, GUL-LILLA og BLÅ-ORANGE) La Flaca :D
ringblomst Skrevet 19. september 2003 #10 Skrevet 19. september 2003 Vi skal ha asiatisk tema, med farvene mørkrødt, hvitt og sølv.
Cajsa Skrevet 20. september 2003 #11 Skrevet 20. september 2003 Skal du gifte deg 6.august 2004? Er ikke det en fredag? :D
Montezuma Skrevet 21. september 2003 #12 Skrevet 21. september 2003 Vi hadde hvitt, gull og burgunder/mørk rosa
Camber Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 Vi skal ha hvit og turkis (og sølv)... Hvit duk... turkis servietter... og annen bordpynt osv i hvit og turkis.
cappocino Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Tema: snøkrystaller Farger: isblått, sølv og hvitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå