Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Da jeg var yngre brydde jeg meg lite om mannens kropp, jeg falt for hans intelligens og det "indre". Nå som jeg har blitt eldre (35+) så er det egentlig bare kroppen til menn jeg ser på (!), jeg rett og slett elsker pene mannekropper og jeg tror jeg for første gang virkelig elsker noen (Han med den peneste kroppen selvsagt haha). Er ikke det litt rart? Eller det kan jo være at jeg ikke trenger en mann til noe annet enn å se på (og å kose med hehe) heller...Men så har jeg heller ikke tidligere møtt så mange menn med pene kropper. Nå har jeg virkelig oppdaget hvor flott en mann kan være.
Dyregod Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Før var jeg ikke så veldig opptatt av kroppen til mannen, men etter at jeg datet en fyr for et halvt år siden som var personlig trener og så MEGET bra ut, så har jeg blitt veldig opptatt av at de andre mennene jeg møter ser bra ut. Han siste jeg datet nå så også veldig bra ut, masse muskler. Så jeg tror at jeg ikke nå kan gå "tilbake" til menn som er utrente, har liksom satt standarden nå :gjeiper: Så det er mulig at det er det som har skjedd med deg og? Nå er jeg bare 25 år da, men det er ihvertfall slik jeg har opplevd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå