Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kamille_
Skrevet

Hallo! ;)

Vi begynner prøvingen Juni/Juli og trenger litt hjelp.

Dette har vore planlagt siden Aug 09 og har derfor notert hver mens periode frem til i dag. Og,ja jeg kunne nok ha tempa men jeg har vore så babysyk at jeg har prøvd å legge det vekk og kost meg frem til nå. Hadde blitt gal om jeg skulle minne meg selv på dette hver dag i mange mnd..

Sykluslengdene vareierer fra 25-30 dager.. Er dette en stabil syklus? :sjenert:

Det er aldri den samme lengden etter hverandre men det er ikke mer enn enten to dager opp eller to dager ned men ikke noe mønster på dette heller. :forvirra:

Jeg syns dette er litt vanskelig.Har lurt litt på omn jeg skal bestiille et startsett med eggløsningstester og graviditetstester fra www.billige-tester.no

Noen som har erfaring med disse?? :idea:

Håper non kan hjelpe meg litt slik at vi kan komme best mulig i gang med prøvingen til sommeren :smilbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig med litt variasjon ja. Fem dager hit og dit er ikke så mye. Hadde det vært snakk om variasjon på 30-60 dager så er det noe annet. :)

Husk at el er ca 14 dager før mens. Ikke etter som mange tror. Lykke til!

Skrevet

Jeg vil si det er mer eller mindre stabilt - for det varierer jo ikke så mange dager og da er det jo ikke noe spes vanskelig å telle seg fram til dagene rundt EL. Kan jo være morsomt å teste etter EL også så en kan time :sengekos: Det anbefales jo å ha sex i forkant av EL slik at sædcellene ligger å venter når egget blir slipt.

Gjest Kamille_
Skrevet

Tror det er vanlig med litt variasjon ja. Fem dager hit og dit er ikke så mye. Hadde det vært snakk om variasjon på 30-60 dager så er det noe annet. :)

Husk at el er ca 14 dager før mens. Ikke etter som mange tror. Lykke til!

åÅÅ,det var bra!

Takk fo at du sa i fra. Jeg trodde det var 14 dager etter mens. Er helt grønn jeg så det var godt du skreiv det :)

Tusen takk for svar!

Gleder oss til å komme i gang nå :):)

Gjest Kamille_
Skrevet

Jeg vil si det er mer eller mindre stabilt - for det varierer jo ikke så mange dager og da er det jo ikke noe spes vanskelig å telle seg fram til dagene rundt EL. Kan jo være morsomt å teste etter EL også så en kan time :sengekos: Det anbefales jo å ha sex i forkant av EL slik at sædcellene ligger å venter når egget blir slipt.

Herlig,da er det bare å :humpe: i veg når det nærmer seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...