Gjest Kamille_ Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hallo! Vi begynner prøvingen Juni/Juli og trenger litt hjelp. Dette har vore planlagt siden Aug 09 og har derfor notert hver mens periode frem til i dag. Og,ja jeg kunne nok ha tempa men jeg har vore så babysyk at jeg har prøvd å legge det vekk og kost meg frem til nå. Hadde blitt gal om jeg skulle minne meg selv på dette hver dag i mange mnd.. Sykluslengdene vareierer fra 25-30 dager.. Er dette en stabil syklus? Det er aldri den samme lengden etter hverandre men det er ikke mer enn enten to dager opp eller to dager ned men ikke noe mønster på dette heller. Jeg syns dette er litt vanskelig.Har lurt litt på omn jeg skal bestiille et startsett med eggløsningstester og graviditetstester fra www.billige-tester.no Noen som har erfaring med disse?? Håper non kan hjelpe meg litt slik at vi kan komme best mulig i gang med prøvingen til sommeren
Kosteskaft Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Tror det er vanlig med litt variasjon ja. Fem dager hit og dit er ikke så mye. Hadde det vært snakk om variasjon på 30-60 dager så er det noe annet. Husk at el er ca 14 dager før mens. Ikke etter som mange tror. Lykke til!
Phobaeticus Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg vil si det er mer eller mindre stabilt - for det varierer jo ikke så mange dager og da er det jo ikke noe spes vanskelig å telle seg fram til dagene rundt EL. Kan jo være morsomt å teste etter EL også så en kan time Det anbefales jo å ha sex i forkant av EL slik at sædcellene ligger å venter når egget blir slipt.
Gjest Kamille_ Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Tror det er vanlig med litt variasjon ja. Fem dager hit og dit er ikke så mye. Hadde det vært snakk om variasjon på 30-60 dager så er det noe annet. Husk at el er ca 14 dager før mens. Ikke etter som mange tror. Lykke til! åÅÅ,det var bra! Takk fo at du sa i fra. Jeg trodde det var 14 dager etter mens. Er helt grønn jeg så det var godt du skreiv det Tusen takk for svar! Gleder oss til å komme i gang nå :)
Gjest Kamille_ Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg vil si det er mer eller mindre stabilt - for det varierer jo ikke så mange dager og da er det jo ikke noe spes vanskelig å telle seg fram til dagene rundt EL. Kan jo være morsomt å teste etter EL også så en kan time Det anbefales jo å ha sex i forkant av EL slik at sædcellene ligger å venter når egget blir slipt. Herlig,da er det bare å i veg når det nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå